• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX 750 ES:n kone "kolisee"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hookoo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli mikäköhän voisi olla tuossa koneessa kun tyhjäkäynniltä nostaa kierroksia niin kuuluu sellanen "kolahdus" niin kuin jokin löisi venttiilikoppaa vasten.. Kertokaapa jotain vaihtoehtoja että mistä vois tuo ääni aiheutua..

Ei kuulu aina? Vain joskus? Eikös se ole vanhemmissa pyörissä ihan ominaisuus. Ainakin niissä harvoissa, joita olen itse nähnyt/ kuullut. Siis jos kuuluu vain vapaalla.

Mulla ainakin kilisee ja kolisee samanlainen mopo ihan koko ajan... Ja paukkuu ja rämisee...
biggrin.gif

Rapiseeko muutenkin?
Muistaakseni noissa vanhemmissa Suizissa on "puoliautomaattinen" jakoketjunkiristin.
Eli siis jakoketju löysällä / säätämättä.

Aina välillä kuuluu, sekä kylmänä että lämpimänä.. Ja pyörä toimii ihan kunnolla. Eikö jakoketjun pitäs pitää koko ajan ääntä ku kone käy eikä vaan sillon ku nostattaa kierroksia?

Back