• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Gsx 1100 f - 93

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bestbike
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kenelläkään kokemusta äffän etupään jousien vaihtamisesta. Itse vaihto ei ole ongelma mutta mistä löydän uudet jouset. Tuntuu, että jouset ovat ajan saatössa kuoleentuneet, koska jousitus lyö isommissa montuissa läpi käsille. Mikäli joku on vaihtanut niin oliko vaihdosta apua.

bestbike sanoi:
Onko kenelläkään kokemusta äffän etupään jousien vaihtamisesta. Itse vaihto ei ole ongelma mutta mistä löydän uudet jouset. Tuntuu, että jouset ovat ajan saatössa kuoleentuneet, koska jousitus lyö isommissa montuissa läpi käsille. Mikäli joku on vaihtanut niin oliko vaihdosta apua.

Tsekkaappa ohlins.eu

Progressiven jousia myy Storm Motor.
Malli PRG11-1126 sopii 1100F:ään (löysin yhteensopivuuden Stormin vanhasta katalogista).
Oli samat oireet kuin sinulla ja vaihdoin nämä aikoinaan omaani - tuli parempi............muttei täydellinen

bestbike sanoi:

Voi olla kiinni ihan keulan öljyistä ja siitä milalista lirua se on. Koska vaihdettu viimeks?

aht sanoi:
Progressiven jousia myy Storm Motor.
Malli PRG11-1126 sopii 1100F:ään (löysin yhteensopivuuden Stormin vanhasta katalogista).
Oli samat oireet kuin sinulla ja vaihdoin nämä aikoinaan omaani - tuli parempi............muttei täydellinen

Kiitos tiedosta ja tietty muillekin. Talvi aikaa laitella, taitaa muutenkin olla äffän etupää löysänlainen. On kyllä tietkin täällä syrjäkylillä kuin kevätkynnön jäljiltä. Varoen pitää mennä, jos meinaa kyydissä pysyä.

Back