• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Greatest Ever Motorcycles

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lepattaja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voittaja on kuitenkin ylivertainen!!
tounge.gif

Itsekin olen tollasta muutaman kerran päässyt (joutunut) testaamaan. Itse asiassahan tollasella ja sen uudemmilla kopiolla hoituu varmaan suurin osa Kaakkois-Aasian kuljetuksista, joten ei se voi ihan huono olla.
bowdown.gif

Kyllä mä kuitenkin sen Ducati 916 ottaisin
buttrock.gif

Olisi tuollainen 916 omistamisen arvoinen peli. Hieno pyörä kokonaisuudessaan. Kelpaisi muutamana puotaisena päivänä ulkoiluttaa tai jopa radalla käyttää. Pitäisi mennä kohtuu hyvin radallakin osaavissa käsissä..
bowdown.gif

Hånta korvasi laadun määrällä ja valtasi 1-sijan tuossa listassa, se heille suotakoon. Tukaatista pääsee nauttimaan päivittäin hyötyajossa kovin harva. Molemmat pyörät varmaan hyviä omassa luokassaan tai suorastaan parhaita.

Niin..Jos miettii muita pyörävalmistajia tuolloin kun 916 paljastettiin yleisölle niin kyllä se edusti muotoilun huippua. Ja tuota kaikkea täydensi vielä loistava menestys kilparadoilla.

Back