• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Gorehousujen korjaus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athene
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Athene

Lady, Sexy Lady
Sijainti
Suomi
Mitenkä Gorehousujen puntissa oleva reikä olisi paras paikata? Palanut kaverin mopon putkeen osuessa puhki
mad.gif
.

Itse vein vastaavan tapauksen jälkeen suutarille (nätti tyttö
inlove.gif
) joka ratkoi saumaa vierrestä sen verran, että sai ommeltua nahkapaikan puhkomatta gorekalvoa. Sitten sauma kiinni ja hyvä tuli! Ehkä löytyisi paremminkin kuumuutta kestävää paikkamatskua, mutta mulle tuo riitti.

Halvalla kun piti pärjätä, niin ostin kaupasta "Nylon tarrapaikka" -nimisen mustan palasen. Sen sitten silitysraudan kanssa kun asensi ohjeiden mukaan, niin on pysyny kiinni ihan kiitettävästi.

Hmm, toi nylonpaikka pitää vettä, että mitään erityisiä gore-paikkoja ei tarvita. Eikä se hengittävyyskään pienestä paikasta huonone, toi nylonhan ei päästä läpi mitään kumpaankaan suuntaan.

Taisi löytyä Tarjoustalosta tms. halpiskaupasta toi paikkavärkki.

edit: ja oli halapa, vissiin kai alle 5 euroa, ainakaan ei ole tarvinnut maksaa paremmalle puoliskolle siitä
cool.gif

Itse vein vastaavan tapauksen jälkeen suutarille (nätti tyttö
inlove.gif
) joka ratkoi saumaa vierrestä sen verran, että sai ommeltua nahkapaikan puhkomatta gorekalvoa. Sitten sauma kiinni ja hyvä tuli! Ehkä löytyisi paremminkin kuumuutta kestävää paikkamatskua, mutta mulle tuo riitti.

Missäköhän tämä suutari mahtanee pitää liikettänsä? Olisi tarvetta korjauttaa omia ajohousuja ja voisin hyödyntää samaa suutaria, jos kerran osaa asiansa.

Back