• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Givin Wingrackin irroitus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
kaipais tietoa siitä, onko Givin laukkusarjaa varten oleva kiinnityssysteemi Wingrack helppo irrottaa pyörästä? mulla on hondan blackbird ja haluis tuosta wingrackista eroon ja tilalle kenties pelkkää takalaukkua varten telineen ja alkuperäiset vilkut. onko vaihtoruljanssi helppo tehdä itse??

mieluusti kyllä myisin koko satsin laukkuineen päivineen mut pelkkää telinettäkin voin harkita.. mä tietty haluisin siitä mahdollisimman paljon
smile_org.gif
Mitä tarjoat?

Vastapäivään, eli Mikki Hiiren oikkiaa kohre. Irtoaa teline. Kyselepä samalla näiltä ostajilta, onko heillä antaa tilalle vilkut.

edit: poistin editin
edit2: Wingrackin poistaminen tapahtuu vastapäivään vääntämällä, mistä saa po. kapineen asentamisen yhteydessä poistetut hipistikkelit, on arvoitus

Back