• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

gipro vaihdenäyttö TRE modilla suzuki sv1000s

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja janispetke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
gipro vaihdenäyttö TRE modilla suzuki sv1000s

Moi kaikki.

Ostin pari viikkoa sitten suzuki sv1000s:n vm:03. Olen ajatellut ostaa Gipron vaihdenäytön tuolla TRE modilla, ja mitä olen ohjeisiin perehtynyt, niin vaihdeosoittimen liittimen väliin tuo ilmeisesti tulisi. Netissä olevan ohjeen mukaan tuossa on vielä lisäksi virtapiuha (punainen) joka pitäisi johonkin laittaa, eli mihin olette tuon punaisen piuhan laittanut?

janispetke sanoi:
Moi kaikki.

Ostin pari viikkoa sitten suzuki sv1000s:n vm:03. Olen ajatellut ostaa Gipron vaihdenäytön tuolla TRE modilla, ja mitä olen ohjeisiin perehtynyt, niin vaihdeosoittimen liittimen väliin tuo ilmeisesti tulisi. Netissä olevan ohjeen mukaan tuossa on vielä lisäksi virtapiuha (punainen) joka pitäisi johonkin laittaa, eli mihin olette tuon punaisen piuhan laittanut?

busasa sulkelatikkon sulkeesen mihin tule virta
avaimen käänöstä
(jos suoraan akkun niin pitempään seisestessä tyhjentä sen)

1340R86 sanoi:
busasa sulkelatikkon sulkeesen mihin tule virta
avaimen käänöstä
(jos suoraan akkun niin pitempään seisestessä tyhjentä sen)

Kiitos nopeasta vastauksesta :thumbup:

Tarkennuksena vielä, niin otitko sen sulakelaatikolle tulevasta johdosta "rosvoliittimellä" vai miten?
Itse kun olen ihan kädetön näissä sähköhommissa niin pitää kysellä tyhmiä :)

Back