• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Geelisatula Bonnevilleen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Riffeliina
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oletteko kuulleet kävisikö Thruxtonin geelisatula Bonneville se:hen?

Ollaan jo kahdesti tilattu bonnen oma geelipenkki ja satula on yhtä kova kuin alkuperäinen. Perse huutaa hoosiannaa 100km. jälkeen
033102ass_1_prv.gif
. Jostain olen lukenut, että thruxtonin satula sopisi bonneen. Pitäisikö tämä paikkansa? Kiva ajella kesän pitkää reissua, jos satula ongelma ei ratkea. Muuten pyörä on täysi 10
inlove.gif
.

rif
062802moto_prv.gif

Onpas sulla herkk' per'...

Enp' tied' olisiko Thruxtonin penkki yht''n parempi, ehk' jenkkifoorumeilla joku jo sellaista kokeillu.
nixweiss.gif

Googlaa tekeek; Corbin tms. jakkaraa sulle

Mulla on Scramblerissä Corbin satula (optiona tuossa on myös Sissy, joka ei mulla ole paikoillaan), joka on todella hyvä, mutta kun se tuli pyörän mukana, niin en osaa sanoa mistä moisen saisi. Edellisen omistajan mukaan on myös aika hintava. Puhui 1000e:sta.  
omg.gif
Vähän epäilen ettei ihan niin kallis olisi.

http://personal.inet.fi/viihde/ajpages/IMG_4100.jpg

Onkohan vanhemmissa Bonneissa pehmeämpi satula? Mun vuoden 2002 pyörän satula tuntuu hiukan liiankin pehmeältä. Kyllä noita satuloita saa Corbinilta ja muiltakin valmistajilta.

Thänx
thumbs-up.gif
. Pitää huomenna soitella tuonne Corbin maahantuojalle voisivatko auttaa. Penkki vaikuttaisi todella lupaavalta. Upean näköinen scrambler...

Rif
062802moto_prv.gif
smile_org.gif

Back