• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Gas Gas Ec-300

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Kellään tietoa saako tuollaisen punakilpisen muutettua valkokilpiseksi?

Ja jos niin paljonkohan verot ?

Kiitoksia etukäteen

saa valkokilpiseksi
smile_org.gif
veroista ei oo hajua paljonko on ku en omaa gas300 muuttanut valkokilpiseksi
cool.gif

Eikös sen luulis just tasan sen verran olevan kuin mitä on uuden valkokilpisen ja punakilpisen hintojen erotus?

Kuinkahan tekeekö tuollaisella mitään jos ajelee hieman kadullakin? Arveluttaa tuo kaksitahtisuus ? kestävyys? Muuten ihan kivan näköinen jne. Osaisiko joku kertoa yleisesti?? Vm on 03.

Nappula kumit ei kyllä paljoa kestä ajaa asfaltilla,mitä nyt itse oo ainoastaan pieniä siirtymiä ajellut niin hyvin nopsaa kuluu vauhdikkaalla ajolla.Mettä ajossa ainakin kone kestää hyvin kunhan huoltaa säännöllisesti,pitäis ainakin muuttaa välityksiä aika paljon ettei kaupunki ajossa kone kierrä kokoaikaa tapissa.

Nappula kumit ei kyllä paljoa kestä ajaa asfaltilla,mitä nyt itse oo ainoastaan pieniä siirtymiä ajellut niin hyvin nopsaa kuluu vauhdikkaalla ajolla.Mettä ajossa ainakin kone kestää hyvin kunhan huoltaa säännöllisesti,pitäis ainakin muuttaa välityksiä aika paljon ettei kaupunki ajossa kone kierrä kokoaikaa tapissa.
Mitäs tuollaisen perushuoltoihin sit kuuluu mitä tarvii tehdä ja kuinka usein ?

itse vaihdan öljyt ja ilmansuodattimen (3xpestävä malli)5h ajon jälkeen tietysti ketjujen rasvaus+ pyörän pesu aina ajon jälkeen kaikesta paskasta pois
biggrin.gif
sithän voi vaikka muuta pientä säätöä tehä kaasariin tai jousitukseen

hyvä mopohan se on, tehoa riittää ihan riittävästi
biggrin.gif
ei sovi alottijalle yhtään
sad_orig.gif
joten vaihdoin ktm 400 mut on sitä moni kehunut tyyppäyksen jälkeen
biggrin.gif

Back