• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Garmin Zumo 550 käyttäjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simbulli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Garmin Zumo 550 käyttäjät

Moi,

Mulla on tosta navista joko virtajohto (akulta) tai telakka rikki, kun laite ei lataudu ajossa.

Löytyiskö pks joltakin samanlaista laitetta + kilkkeitä, niin voisi vaikka koittaa testata tuon telineen, josko vika on siinä tai sitten se virtajohto.
Ei viitsisi turhaan mennä ostamaan jompaa kumpaa.

Yhteys yv:nä, tänks.

-Marjut-

Simbulli sanoi:
Moi,

Mulla on tosta navista joko virtajohto (akulta) tai telakka rikki, kun laite ei lataudu ajossa.

Löytyiskö pks joltakin samanlaista laitetta + kilkkeitä, niin voisi vaikka koittaa testata tuon telineen, josko vika on siinä tai sitten se virtajohto.
Ei viitsisi turhaan mennä ostamaan jompaa kumpaa.

Yhteys yv:nä, tänks.

-Marjut-

Ota virtajohto irti telakasta ja suhauta vaikka crc tä kumpaankin ja sitten paine ilmaa perään. Varmaan hapettunut.

Tota putsausta olen jo koittanut, mutta no life.
Pitänee yrittää avata tuo telakka, kun se vielä tekemättä.
Autotelineessä navi latautuu ja toimii normaalisti.

Simbulli sanoi:
Tota putsausta olen jo koittanut, mutta no life.
Pitänee yrittää avata tuo telakka, kun se vielä tekemättä.
Autotelineessä navi latautuu ja toimii normaalisti.

Onko nastat hapettunut? Virtanasta oli muistaakseni kolmas takarivillä oikealta. Mulla heilui sivusuunnassa ja oli mennyt poikki juuresta

Lisätään omakin kommentti joukkoon. Oma 550 lopetti viimetalvena autotelineessä lataamisen ja oletin tietenkin, että vika oli telineessä mutta kevään tullen ei toiminut sen paremmin moponkaan telineessä. Joten tein johtopäätöksen, että vika olikin itse laitteessa ja vaihdoin tuoreempaan. CRC yms. vastaavia tuli suihkuteltua kaikkiin mahdollisiin liittimiin ja testailtua niitten jousitettujen piikkien liikettä mutta mikään ei tuntunut auttavan. Ainoastaan usb-pistokkeesta suostui lataamaan.

Äksjiiärrä sanoi:
Lisätään omakin kommentti joukkoon. Oma 550 lopetti viimetalvena autotelineessä lataamisen ja oletin tietenkin, että vika oli telineessä mutta kevään tullen ei toiminut sen paremmin moponkaan telineessä. Joten tein johtopäätöksen, että vika olikin itse laitteessa ja vaihdoin tuoreempaan. CRC yms. vastaavia tuli suihkuteltua kaikkiin mahdollisiin liittimiin ja testailtua niitten jousitettujen piikkien liikettä mutta mikään ei tuntunut auttavan. Ainoastaan usb-pistokkeesta suostui lataamaan.

Tuolla lailla risaa voisi joskus vilkaista ihan mielenkiinnosta jos vaikka saisi kuntoon, kaikki muutkin dokumentit 550 liittimistä kiinnostaa (omassa käytössä pari kappaletta).

Mulla on mennyt noita telineitä about viisi kappaletta mykäksi. Kaikki samassa mopossa, vaikka kahdessa muussakin on sama teline. Menee aina itse navin ja telineen yhdistävän liittimen lattakaapelista tai piirilevyn päisestä liittimestä kytkentä poikki. Varmaan tuo yksi mopo tärisee jotenkin enemmän tms...

Kannattaa myös tarkistaa sulake johtosarjasta..

Täältä voisi kohta tulla myyntiin:
Mopo ja autotelineet. Navi kun jäi huoltoon ja uudempi tuli tilalle..

Ja mulla saattas olla ylimääräinen teline kun hankin uuden telineen ja sitten se navi hajosi. Ja samat sanat 660:lle joka jäi motarin varteen jossain päin Saksaa.

yv jos jotain kiinnostaa.

Tänään tota telinettä mittailtu useammalla mittarilla ja vaikka kaikki näyttäisi olevan päälisinpuolin
kunnossa, niin vika siinä telineessä.
Noista jotain tietävät tuumivat, että juurikin noi tärinät ja värinät saattavat aiheuttaa vempeleen kuoleman.

Jos joku haluaa tehdä tolle ruumiinavauksen, niin voin kyllä toimittaa tutkittavaksi. :thumbsup:
Mielenkiintoisia juttuja, vaikkei niistä(kään) mitään ymmärrä. :paikallatuulee:

R2-D2 sanoi:
Ja mulla saattas olla ylimääräinen teline kun hankin uuden telineen ja sitten se navi hajosi. Ja samat sanat 660:lle joka jäi motarin varteen jossain päin Saksaa.

yv jos jotain kiinnostaa.

Laitoin eilen R2-D2 yv:a, ehtisitkö vastaamaan asap. :)

Simbulli sanoi:
Laitoin eilen R2-D2 yv:a, ehtisitkö vastaamaan asap. :)

Nyt jo vastattu! Käyn täällä yleensä aika harvoin.. Kohta tulee 10 vuotta täyteen tätä iloisuutta :)

Back