Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olen suurinpiirtein samanpituinen, mutta elopainoa on vähä enemmän ja FZ-6:n kanssa ei ole ongelmia sopivuuden kanssa. Jotkut pitkät henkilöt on täällä valittanut väärästä polvikulmasta, mutta mulla ei ole ongelmia ollut polvikulman kanssa.Kiinnostaisi tietää ajettavuudesta ja sopivuudesta 186/100kg henkilölle.
Onhan niissä ihan erilaiset rungot. Sitä en osaa sanoa, paljonko ne eroaa esim mitoituksiltaan.Polttoaineen syöttöjärjestelmässä suurin ero.
Moni on ihan vaan lyhentänyt alkuperäistä pleksiä. Saattaa riippua kypärästäkin tuo ravisteluongelma, 182cm pitkänä ja Schuberthin C3:lla ei ravistelua tunnu. Aiemmalla Shoeilla ravisti jonkin verran. Lähinnä ilmavirta havainnoituu ylimääräisenä meluna, joka vaimenee kun päätä nostaa muutaman sentin, mikä todistaa sen, että pleksin lyhennys voisi auttaa ongelmaan.Ite 185 cm ja mulla tuuppas kanssa FZ6S turbulenssit suoraan pottaan. Oli ikävä ajella jo 80 rajoitusalueella.
Toisaalta, kaipa siihenkin saa pleksin vaihdettua erimalliseen.