• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Furkalla pörisee tiistaina (28.08)...vetomiähiä paikalla ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jovain on täällä pöristy vähän liiankin kanssa! Eilenä nimittäin otti Sustenpassolla jo osumaa oikiaan sivulaukkuun kun ei sitten eräs kotilokuski suostunut antamaan tilaa ohitustilanteessa :kääk: Olin siis palaamassa ohituksen jälkeen omalle kaistalle niin eikö tää italiaano (?) vedäkkin sen välin kiinni ja jossain 60-70km/h vauhdissa kun pärrä lähtee kulkemaan sivuttain niin ei oikein ole soma tunne !!:kääk::kääk: Varmasti huomasi että tulen ohitse kun takanakin olin ollut jo jonkin aikaa, että ei ollut mikään "atakki"...

Täytyy kamerasta tarkistaa vielä koko tilanne uudelleen (sattuipa aolemaan sattuamoisin päällä!) mutta eipä ole ennen koskaan tuollaista sattunut ettei anneta tilaa !!!!!!! Onneksi oli veto mulla päällä enkä vaistonvaraisesti jarruttanut koska tässä en silloin tätä naputtelisi......:itkupilli:

Eikä muuten mennyt tuosta kuin n 10 min niin oli siellä sitten ikävempi tapaus kun oli tie poikki ja kopteri+ ambulanssi tiellä. Siellä korjattiin jotain "myttyä" pois asfaltilta jossa märkää, kypäri, reppu ja tms. Oli sellainen miehen kokoinen läntti....... Toivottavasti ei :kynttila:

Back