• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Foorumin prätkien kuutiokartoitus...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Foorumin prätkien kuutiokartoitus... - onko sinun prätkäsi...

• 1.  125 - 250 cc

Ääniä: 0 0,0%
  • 2.  300 - 400 cc

• 3.  450 - 535 cc

• 4.  550 - 600 cc

• 5.  650 - 800 cc

• 6.  850 - 950 cc

• 7. 1000 cc ja yli

• Ääniä yhteensä
    0
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
G

Guest

Guest
Kukaan ei ilmeisesti ollu tehny tästä äänestystä, niin pitihän sitä kokeilla....
kuutioluokat eivät ole varmaan ihan kohden, mutta yrittäkää sovittaa johonkin ja antaa ääniä.

Allekirjoittanut itse antaisi kliksautuksen vaihtoehtoon yksi...
onko muita joka tekis samoin???
confused.gif

Pistetään 5 ja risat x 1 vaihtoehto eli 750 kuten kuvakkeestakin näkee...

HYVÄ ÄÄNESTYS AIHE !!

Kuten allekirjoituksestakin selviää, on fillari yhä hakusessa
blush.gif
vaan ei olisi enää, ellei eilen iltapäivällä myyjä ois tehny oharia
mad.gif
Ajatti nättinä pyhäpäivänä ihan turhaan Hki-Tre-Hki. Kyllä ois taas kirveellä töitä
devil.gif

rekisteriotteessa on 987 cc.

Joten pikkuisen jos liioittelen
tounge.gif
niin eiköhän se kuulu tuohon "1000 cc" ja yli sarjaan

Onko täälläkin sellanen ote, että alle 750 kuutioset on mopoja? Hä! Naapurin äijä, joka ei koskaan oo ajanu mopoa isompaa kattelee pitkin nenänvartta, ku hankki zx 12:sen. #######, jos pyörä hankitaan vaan munan jatkeeksi, niin onko mitään jarkee???
devil.gif

Kyllähän tuossa näyttää noita alta 750 kuutioisiakin olevan.. eli kaikki ei tarvii näköjään pidempää...
biggrin.gif

Eiköhän moni osta kuutioita pyörään myös ihan normaaleista syistä eikä kyse ole pelkästään vaan jatkeesta. Itse reissaan emännän kanssa usein ja voin sanoa että kun yksin on ajanut ja sen jälkeen emäntä hyppää kyytiin niin kyllä ajo fiilikset lähtee aluksi kun pyörä tuntuu mopolta... ja tähänhän isommat kuutiot kummasti mm. auttaisi.

Kyllä alta 750 riittää hyvin kunhan ajelee yksinään ja ilman painoa... tuo mun pyörä varmaan olisi mopo vaikka siihen iskettäis 1500 cc kone
biggrin.gif

Eikös se mene niin, että ainoastaan YLI 750cc moottoripyöriä uskaltaa leikkisästi kutsua mopoksi. Jos menee pienempää pyörää omistajan kuullen mopoksi sanomaan, niin omistaja saattaapi ottaa nokkiinsa  
wink.gif

Mutta oli niitä kuutioita vaikka 1800, niin silti se pyörä millä minä ajan tulee aina olemaan "mopo".
biggrin.gif

600cc on toistaiseksi riittänyt mutta kuinka pitkään, sitä en osaa sanoa... Vielä ei ole ainakaan käsistä karannut
smile.gif

Kyllä se tosiaan niin on että oli kuutioita kuinka paljon tahansa tosimies puhuu aina moposta
devil.gif

Itselläni on alla upouusi 750 V-Twin. Isompikin olisi kelvannut mutta eiköhän tämä tähän hätään riitä. Tuskin yksikään todellinen motoristi ostaa pyöräänsä sauvan jatkeeksi. Kyllä se on se ajo fiilis mikä ratkaisee, ei kuutio määrä. Suomessa tosin on aina pidetty isommista pyöristä kuin mitä esim Keski-Euroopassa. Miksiköhän näin?

Piikillä sitä tässä alotellaan...
Sitten parin vuoden päästä olis tarkotus yrittää siirtyä isompaan, jos vaan rahaa löytyy. Siitähän se vaan on kiinni. Elikkä töitä pitäis tehä niin paljon, että sais ees jonkunlaisen pyörän. 600 Ninja joku 90-luvun alkupuolelta olis tällä hetkellä tähtäimessä tai siis parin vuoden päästä.
biggrin.gif

withstupid.gif

Eihän mulla ollu vielä pyörää... Tää on siis vaan ennuste.. Oisko huomena Tukati ST4 tai S? Kuutiot siis ei kuulu sarjaan paitsi ST4 916.
No hianoa.
biggrin.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back