• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

FJ 1200ssa sulake ongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Leash
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli tuli tommonen yamahan FJ 1200 ostettua, vm 90, huomasin tossa kun kotio pääsin et kierrosluku mittari ei oikeen toiminut, ja vilkut, niiden merkkivalot oli vetänyt mykäks. Vaihdoin sulakkeen ja hyvin toimii.. Mutta, sulake palaa heti kun ajaa vähän matkaa.. Mutta paikoillaan ja ryömintä vauhtia ajaessa en vielä oo onnistunut sulketta polttaan.. Onko kellään ollu vastaavia ongelmia? Sulake kyseessä on "Signal fuse", jonka takana on just merkkivalot ja vilkut, muttei ajovalot/jarruvalot..
Kaikki vinkit otetaan kuuleviin korviin! Kiitos!

mulla on vm-88 jossa ei kyllä vielä ole ollut moista vaivaa.
lähtisin ehkä kattelemaan isoa johtosarjaa joka tulee takaa emäputken oikealta puolelta mittaristoon,josko olis hankautunu..
ja tervetuloo foorumille
062802jumpie_prv.gif

Täytyy varmaan ruveta vkl vähän purkaan pakettia et vois ees jotain poissulkea, aattelin et jos sattus niin hyvä säkä et jollain ois just sama vika tullut eteen ;D
Ihan hienolta vaikuttaa foorumit, kiitos =)
Ps. pirun kivoja ajaa noi FJt hintaansa nähden ainakin =D

mulla on vm-88 jossa ei kyllä vielä ole ollut moista vaivaa.
lähtisin ehkä kattelemaan isoa johtosarjaa joka tulee takaa emäputken oikealta puolelta mittaristoon,josko olis hankautunu..
Johtovialta tuo voimakkaasti kuulostaa.
Ne laitteet, jotka on palavan sulakkeen takana, niin yksi kerrallaan päälle ja heiluttelemaan johtoja.
Kyllä se vika sieltä jossain vaiheessa löytyy.

Täytyy varmaan ruveta vkl vähän purkaan pakettia et vois ees jotain poissulkea, aattelin et jos sattus niin hyvä säkä et jollain ois just sama vika tullut eteen ;D
Ihan hienolta vaikuttaa foorumit, kiitos =)
Ps. pirun kivoja ajaa noi FJt hintaansa nähden ainakin =D
joo mulla oli ainaki niin saatanan tiukalla koko sarja et huh huh!
ota tankki pois.sitten muistaakseni lähtee parilla ruuvilla se musta muovin pätkä joka on siinä tankin ja ylä katteen välissä,pitäs alkaa piuhanippu näkyyn.bensahana ei sit välttämättä pidä,ole varuillas!
mä en tiedä kuuluuko sen edes sulkeutua,mutta itselläni ainakin valuu vaikka tankki tyhjäksi
shaun.gif

joo,mukavia ne on ajaa,ja perin varmoja laitoksia!alkavat vaan käydä nekin ehjät jo vähiin niinkuin moni muukin klassikko
033102ass_1_prv.gif

Back