• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Firmaa joka toisi euroopasta pyörän?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuce
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Firmaa joka toisi euroopasta pyörän?

Moro!
Onko tiedossa mitään suomalaista yritystä, joka toisi moottoripyöriä suomeen? Miten onnistuu käytännössä kauppa helpoiten, kun pyörä löytyisi ebayn kautta tai muuten netistä ja myyjä on ihan yritys. Pyörä olisi joku -02 bmw r850, jos puhutaan noin tonnin veroista niin pyörän saisi edullisesti ja valikoimaa olisi enemmän.

Onko tälläisiä yrityksiä jotka hoitaisi/avustaisi kaupassa ja rahdissa ja mitä moinen maksaisi?

Ota yhteyttä niin keskustellaan millaista pyörää haet.Voin itse järjestää kuljetuksen omalla pakettiautollani.Olen aikaisemmin hakenut itselleeni saksasta pyörän.Minulla on rekisteröitu tuontifirma tätä varten.

Onhan niitä yrityksiä, montakin. Millaista palvelua tarvitset, pelkkä kuljetus vai "avaimet käteen", siis kilvissä kotipihaan?

Back