• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

FILLARIN PESU

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
missähän tampereella sais pyörän pestyä itse

Ainakin Sammonkadun Teboililla on "tee se itse" halli. Olisko Hervannassakin jossain huoltoasemalla...?

Hatanpäällä Spectralla.
thumbs-up.gif

Paljonkos se mopon pesu spekellä maksoikaan?
Pitäis toi blade käydä pesemässä vesisade ajelun jäljiltä. onko kukaan menossa sinne lähiaikoina pesettämään mopotinta,voisin lyöttäytyä mukaan niin näkee systeemin ettei tule tungettua mopotinta sinne autonpesulinjalle
tounge.gif
baaa.gif
withstupid.gif

Paljonkos se mopon pesu spekellä maksoikaan?
Pitäis toi blade käydä pesemässä vesisade ajelun jäljiltä. onko kukaan menossa sinne lähiaikoina pesettämään mopotinta,voisin lyöttäytyä mukaan niin näkee systeemin ettei tule tungettua mopotinta sinne autonpesulinjalle
tounge.gif
baaa.gif
withstupid.gif
Ainakin täällä meilläpäin Vantaalla saa nesteen TI-hallin pesun 3€:lla ku mopotinta menee pesemään. Koska kyseessä on nesteen omistuksessa oleva neste eikä yksityisyrittäjä niin luulisin että hinta lienee sama muualla, vai olenko täysin väärässä?

Ainakin täällä meilläpäin Vantaalla saa nesteen TI-hallin pesun 3€:lla ku mopotinta menee pesemään. Koska kyseessä on nesteen omistuksessa oleva neste eikä yksityisyrittäjä niin luulisin että hinta lienee sama muualla, vai olenko täysin väärässä?
Missä päin Vantaata tällainen Neste sijaitsee? Juuri tätä olen etsinyt, mutta en ole vielä löytänyt.

Onko tuo 3€ tuntihinta vai "urakkahinta"?

Back