Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ton kuvan mukaisen laitteet jätän omaan arvoonsa ja voiskai sitä jotenkin lyhentääkin mutta sitte se öljyn määrä jää arvotukseksi..Menisikö jonkun toisen merkin/mallin putket tilalle? Voi tosin tuottaa ongelmia esim. Jarrusatuloiden kiinnityksessä. Tai sitten ostat...
![]()
...tommottisen. Kun itse tekee, saa sellaisen kun sattuu tulemaan.95%![]()
Niinhän se jää myös niillä valmiiksi lyhyemmilläkin putkilla... Ei muuta kuin sorviin putket ja lyhyemmiksi... Tai hommaat toiset vastaavat putket ja lyhennytät ne... Tietysti ennen kokonaan purkua mittaat sen öljyn pinnan... Tai sitten lasket niitä putkia ohjauskolmioista hieman läpi jolloin keula tippuu... Hommaa kyllä paljon auttaisi jos tietäisi mikä mopo on kyseessä...Ton kuvan mukaisen laitteet jätän omaan arvoonsa ja voiskai sitä jotenkin lyhentääkin mutta sitte se öljyn määrä jää arvotukseksi..Menisikö jonkun toisen merkin/mallin putket tilalle? Voi tosin tuottaa ongelmia esim. Jarrusatuloiden kiinnityksessä. Tai sitten ostat...
![]()
...tommottisen. Kun itse tekee, saa sellaisen kun sattuu tulemaan.95%![]()
Juuri näin. Riippuu pyörästä, mutta helpoin tapa saattaa olla kokeilla tuo että päästää kolmiosta pikkasen pidemmälle läpi. Siinä voi sitten kokeilla eri korkeuksia.. Tai sitten lasket niitä putkia ohjauskolmioista hieman läpi jolloin keula tippuu... Hommaa kyllä paljon auttaisi jos tietäisi mikä mopo on kyseessä...
Oletko harkinnut perän nostamista? Aiheutta juurikin tuota kaipaamaasi (?) ohjauksen paranemista tiettyyn rajaan asti (siis jos ohjauksen paranemisella tarkoitetaan ohjauksen nopeutumista)....Siksi että saan keulaa vähän lähemmäs maata jolloin ohjattavuus paranee hieman. ... Putkissa ei riitä laskuvarat koska putkien päät otaa kiinni kytkin ja jarrunestesäiliöön.
Kyllä saman verran nostan perää kun lasken kaulaa. Saattaahan se olla että joudun tyytymään pelkkään perän nostamiseen.Oletko harkinnut perän nostamista? Aiheutta juurikin tuota kaipaamaasi (?) ohjauksen paranemista tiettyyn rajaan asti (siis jos ohjauksen paranemisella tarkoitetaan ohjauksen nopeutumista)....Siksi että saan keulaa vähän lähemmäs maata jolloin ohjattavuus paranee hieman. ... Putkissa ei riitä laskuvarat koska putkien päät otaa kiinni kytkin ja jarrunestesäiliöön.
Jay
Laita fzr1000:n up-side down keula. Se menee suurinpiirtein heittämällä ja tiputtaa keulaa kuulemma sopivasti.aivan, eli mopo on FJ1200 -92 ja putket on päästetty jo niin pitkälle kun uskaltaa. Onko kellään tietoa että onko näistä mitään apua? Ja miten se öljy sitten noiden kanssa mitataan? Noi kyseiset in kustomeihin mutta kai noita on olemassa muihinkin?
Oon mä sitäkin miettiny, melkein jopa mamman siunauskin olis ostoon.. Kaljakoreja ei ollu ku 2et sä tartte mitään lyhyempiä etuputkia siihen sohvaan kun ostat mun suzukin. siinä on sopivan mittaset jo valmiiksi.
ja sitä paitsi sun jalat ei ylety maahan jos nostat perää. ellei sit faijas ja 3 koria kaljaa ja perälaukullinen viinaa oo lastina... se satsi laskee kyl korkeemmankin perän takasin normikorkeuteen.