• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Etsitään: V-rod kuskia Jyväskylän seudulta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hky
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ihan pikkasen (heh) kuumottais v-rod 2000 luvun alkupuolelta.
Olisko Jyväskylän seudulla kyseisen pyörän kuskia joka viitsisi hiukan turista esim kahvikupin ääressä/tallin nurkalla. Tarttis ihan oikeita käyttäjän mielipiteitä ja kokemuksia näitten kaikkien nettikirjoitteluiden lisäksi.
Soittoa tai tekstaria, tai vaikka YVtä/spostia palstan kautta.
Harri 0405833192
Kiitos

Ihan pikkasen (heh) kuumottais v-rod 200 luvun alkupuolelta.
Kyllähän mä tiedän ihan facktana™ että harrikoissa on pelkästään vanhaa teknologiaa. Mutta eikai sentään ihan *noin* vanhaa kuitenkaan
smile_org.gif
.

Ja kyllä, itseänikin laite kiinnostaa hyvinkin mahdollisena seuraavana pyöränä busan jälkeen. Joten jos saat ensikäden kokemuksia, niin kerro ihmeessä tänne nettiinkin.

/MarcusB

hky sanoi:
Ihan pikkasen (heh) kuumottais v-rod 2000 luvun alkupuolelta.
...

Pari kommenttia kun olen omalla vm. 2004 reilun 100 km ajanut.
Asiallinen laite. Kulkee riittävästi, eikä valolähdöissä häviä kun kyykyille. Samalla tavalla ei voi ylipienillä kierroksilla vedättää kun pitkäiskuisia ilmajäähdytteisiä.
Olen lukenut kommentteja laitteen herkkyydestä heittäytyä nutulleen liikenneympyröissä ja tiukoissa pieninopeuksissa käännöksissä, mutta en näitä kommentteja nyt ymmärrä. Kaikilla on tapana "haukata" jos rengas on kulunut kantikkaaksi.
Umpivanteet sivutuuliherkkiä, mutta näyttää tämänkin kanssa pärjäävän.

Aiheesta voisi löytyä paremmin tietoa -> H-DCF:n foorumilta

Back