• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Etelä-Pohjanmaan letkailu la 16.6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harza88
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

harza88

Syväjohtaja
Etelä-Pohjanmaan letkailu la 16.6

Heitetääs tälläne ilmoille, eli olisko järviseudulla ja mahdollisesti siinä ympäristössä kiinnostuneita lähtemään mukaan possujunaan? Tarkotus olis ajella pienempiä pikiteitä ja lähtö olis mahdollisesti Alajärveltä, Hoiskon nesteeltä klo 13.
Ilometrejä tulis varmaan sen 200. Mukaan saa tulla ajetaan me kuitenki, jos ei tuu veedenpaisumusta tai uutta meteoriittia.

Nyt olis jo perämies ja veturi sitte aletaa jakaa välipaikkoja.

Vai onko EP:la vaa yks orkkilaine, minäki ku tuun toloppatien toisesta päästä?

harza88 sanoi:
Nyt olis jo perämies ja veturi sitte aletaa jakaa välipaikkoja.

Vai onko EP:la vaa yks orkkilaine, minäki ku tuun toloppatien toisesta päästä?

Soot Hasa tottunu siellä konetien päässä isompaan meininkiin... Ootellaan määräaikaan, ja jos muita ei näy, ni lähetään ja huudellaan sitte toisillemme jotta perä jää :D

Pistäpä lähtö sunnuntaiksi niin olen mukana... Lauantaina vielä Jkl:ssä!

Saattaapi lauantaina viinahammasta kolottaa liian paljon että ajelemaan viittis lähtiä, sunnuntai imo parempi.

Go-Za sanoi:
Pistäpä lähtö sunnuntaiksi niin olen mukana... Lauantaina vielä Jkl:ssä!

Voiha sitä varmaa suunnitella sunnuntaitaki, mutta pitäs vaan startata aamusta. Ootko ajelemassa su takasi etelään? Itellä olis vielä se 400km moottorimarssi eessä...

Pietään nyt vielä tota lauantaita, kun sille sammakkomies lupaa parempia kertoimia. Jos sää paranee sunnuntain osalta ja porukka pääsis sinne, niin vaihetaa.

Tehtiin tossa pieniä reittimuutoksia ja päivän numeraali tulee olemaan 300km, joten ei tuu ainakaan vapaa-ajan ongelmia.

harza88 sanoi:
Tehtiin tossa pieniä reittimuutoksia ja päivän numeraali tulee olemaan 300km, joten ei tuu ainakaan vapaa-ajan ongelmia.

Mulla on pari kirpeää muutosta siihe reittii, mut katotaa huomenna, ku pääset sivistykseen :D

Voisin hypätä messiin, mutta sen verran juoppo oon että voisin karata kesken kaiken omille teille ;D

Reitti? :cruising:

Vaikka osallistujamäärä ei taivaita hiponukkaan, ni hauskaa oli. Kiitokset osallistuneelle eli Hartsalle :DJos ens kerralla saatais muutama muukin messii?..

Back