• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Erotatko mies- ja naismotoristin liikenteessä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angeli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Siis minua on mietityttänyt kovasti, että näkeekö sen päällepäin kuka on nainen ja kuka mies pyörän päällä? Vaikka ei sillä vissiin mitään väliä ole, mutta kiinnostaa silti.

Tästä vissiin oli jo keskustelua jossain ketjussa, mutta en muista missä  
nixweiss.gif
.

Kun on ollut juttua siitä miten autoilijat härnäävät motoristeja ja näin itse inhottavan tilanteen, missä jätkiä täynnä oleva auto ajoi piikki(pojan?) takarenkaassa kiinni pitkän matkaa, vaikka ohi olis päässyt monessa kohtaa.

Mietin tilanteen omalle kohdalleni, että jos itse olisin ollut ajamassa pyörällä ja teinixipojat olis tajunnu edellä ajavan naisen, miten olisi härnäys jatkunut vai olisiko alkanut ollenkaan.

Itselläni mustat ajokamppeet ja musta visiiri kypärässä ja hiuksetkaan ei hulmua kypärän alta. Naiseksi minut saattaa tunnistaa niin kovin rauhallisesta ajotyylistä  
baaa.gif
.

Tähän asti autot on kyllä jättäneet ihan hyvät turvavälit taakse, eikä kukaan ole alkanut roikkumaan takarenkaassa, vaikka vauhti on ollut just mitä merkissä sanotaan  
shaun.gif
.

siinä keskustelussa oli kai hiuksien hulmuaminen tää erottelutapa. Kyllä naiset minun mielestä erottuu aika hyvin vaikka hiukset eivät näkyisi. Sirompi koko ja ruumiinrakenteen erot paljastavat aika nopeasti kuskin sukupuolen. Mutta pitää sanoa ettei ole montaa niin kaunista asiaa kuin nainen moottoripyörää ajamassa
inlove.gif

Mutta pitää sanoa ettei ole montaa niin kaunista asiaa kuin nainen moottoripyörää ajamassa  
inlove.gif
Komppaan tota  
biggrin.gif
. Muotojen lisäksi naisen tunnistaa ajoasennosta. Lantion asento on pettämätön merkki  
inlove.gif
. Miehet ajaa enempi alaselkä "köyryllä" siis silleen kumartuneena eteenpäin. Kun taas naiset kääntää lantiotakin eteenpäin. Johtuu näistä fyysisistä eroista  
biggrin.gif
. Mä olen hiukan tätä asiaa tutkaillut  
tounge.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Aivan, kyllä yleensä erottaa. Tuo lantiojuttukin on varmaan totta kyykyllä ajaessa
inlove.gif
Ja se ulkomuodon sirous ellei nyt ihan bulgarialainen kuulantyöntäjä ole kyseessä.

Kyllä naisen hyvin usein tunnistaa.
Yleensä vaatetus helpottaa tunnistamista. Kyl Nainen nahkapuvussa naiselta näyttää.

Järvenpäässä alkuvviikosta joku misukka ajeli punasella busalla..käänsi jostain kumman syystä aika hyvin päitä
062802jumpie_prv.gif

lieneekö orggilaisia..

Nahkapuku = kireä vaatetus helpottaa tunnistamista. Gore"säkeissä" ei aina ole niin helppoa tunnistaa. Mut kaipa me naiset pääosin ollaan melko pieniä ja siroja tai sitten "muodot" näkyy. Radalla ainakin naiset tunnisti joukosta helposti.

Kyllähän sitä useimmiten naisen naiseksi tunnistaa... tosin, on joukossa lajitovereita joista ei voi ilman kypärääkään varmaksi sanoa onko se 100% varmuudella nainen
wink.gif

Naisen ajoasento on useimmiten hiukan erilainen, vartalon rakenne samoin.Ja joskus jopa ajovarusteista pystyy tunnistamaan.. harva mies ajelee naisten vaaleanpuna-mustissa ajotakeissa...
Varsinkin takaa ja sivulta on helpompi tunnistaa, vastaantulevista huomaa joskus vasta kohdalta että se olikin nainen
062802moto_prv.gif

Nyt täytyy myöntää että en...

Mutta mä yleensäkkin tsuumailen vaan sitä pyörää.. en niinkään sen kuljettajaa
smile_org.gif

Back