• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Eri merkkinen rengas eteen ja taakse?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Sijainti
Kiila
Ajelen CB1300:lla ja ed. renkaat olivat Metzelerin Z4:t. Ihan ok renkaat oli -takarengas vaihtoon 11tkm jälkeen. Taakse laitettiin Z6:nen...
Ja nyt olen kuitenkin lukenut niin paljon hyvää tuosta Misukan Road Pilot 2:sta että haluaisin sen laittaa... Mutta takarenkaalla on ajettu vasta 1tkm. Laitanko eteen myös Z6:sen vai voisinko sinne laittaa jo Misukan Road Pilotin? Mielipiteitä
confused_orig.gif

Mun nyt loppuunkulumisen takia vaihtoon menevä setti oli edessä Misukan pilot road ykkönen ja takanen z6. Täysin toimiva yhdistelmä ainakin isoon bandiittiin. Eli laita vaan.
Pilot road kakkoset olis kans tarkotus laittaa molempiin päihin..

Mulla Z4 edessä ja pilotti takana ja hyvin tuo tiellä pysyy. Kunhan zeta hiipuu niin pilottia tilalle.. Eli hyvin toimaa sekarengastus...

Back