s151669 sanoi:Kuinkas paljon tuo vehjes kaipaa ryyppyä ? Lähtee meinaan ilman ryyppyä näillä keleillä laakista aina käymään, niin kylmänä kuin kuumana. Liekö normaalia vai onko säädöt päin Karjalan mäntyä ? Käy ja kukkuu kyllä mainiosti.
---
Entäs kuinkas herkästi tuossa pitäisi lähteä sähkötuulettimen käyntiin ? Ei ole vielä kertaakaan käynnistynyt, tosin ei ole kyllä missään ruuhkassa vielä joutunut ajamaankaan. Sikäli askarruttaa, kun useampikin auto on keittänyt ja aina on ollut syynä viallinen anturi. Ja tuossa kun ei ole jäähdytysveden lämpömittaria vaan se pelkkä valo, niin mitäs siinä vaiheessa tapahtuu kun valo syttyy ? Pikkufiiateissahan se kuulemma on kansipahvin palamisen merkkivalo![]()
Onnittelut kortista ja pyörävalinnasta ! Oma ER-5 vaihtuu pienen kolarin myötä pois, mutta osaan jotain kertoa.
Ryyppyä joudun itse käyttämään aamuisin ja kylmillä /sateisilla säillä. Tämä siis varsinkin sen jälkeen kun tuttava sääti tyhjäkäyntiä. Päinvastoin aurinkoisena ja lämpimänä päivänä (aamuna) ei tarvitse. ...Siihen en osaa sanoa, että miten sen pitäisi toimia, mutta näin siis minulla
Sähkötuuletin toimi mulla 1v 3kk aikana todistetusti kerran: TouRingin Baltian reissulla, jossa lämpöä kyllä riitti. Rehellisesti sanottuna en edes tiennyt koko flektin olemassaolosta aikaisemmin
Tässä nyt jotain mitä osasin kertoa, toivottavasti edes hieman auttoi =)
(Kawa ER-5, 1999, n. 80 000km)