Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se kuullostaa sitten vain viritetyltä kuplalta.Soon vaikea sanoa auttaako nuo yllämainitut volkkarin äänenmuutoksiin. Kokeilua vaatii.
Tarkoitatko sillä kuplamaisella äänellä sitä hassua vihellystä joka kuuluu pakarista... Siihen saattaisi auttaa se, että tukkisi sen vedenpoistoreiän sieltä änkkärin juuresta.Niin, mistä moinen kuplamainen ääni johtuu ja millä korjaantuu, ehkäpä huokeastikin? Kuulemma olisi yleinen ongelma tässä mallissa? Eipä siinä mitään, kupla on hauska auto, mutta olishan se kiva jos moottoripyörässä olis moottoripyörän ääni..![]()
se kuplan ääni johtuu siitä että er-5:ssa ja esim gpz 500s:ä on 2 sylinterinen rivimoottori, joka sanoo put put put! ja tossa gpz:ssa se kuuluu vielä paremmin kun siinä on kaks pakoputkea. mä ostin viime syksynä muijalleni tollasen gpz 500s:n ja emännän ensi kommentti oli miks toi kampe sanoo put put put,eikä pidä samanlaista ääntä kun sun firebladesiis selvennystä asiaan.. Se ääni on sellanen räpättävä, pärisevä, siis ihan ku kuplassa. Kun oon kuunnellu noita uudempia eeärriä, niin ei ne musta siltä kuullosta, toki en mä nyt tiedä onko niihin jotain pönttöjä vaihdeltu?? Voi tietty olla.
Ajattelin et jos se vaimentajasta olis töppeet ja toppeet kulunu, kun se on alkuperäinen (pöyrä on vm. '98, ajettu 26 tKm). Joskohan jostain sais alkuperäisen käyttämättömän, niin asia korjaantuis..? Isot pojat kuitenki heti ostaa virivirejä pyöriinsä, niin jollain nurkassa lojuis alkuperäsiä varmaan tarpeettomina.. Mutta hankala ite todellakaan sanoa mitään mihinkään, ku pyöräharrastus on niin lapsenkengissään itselläni. Niin, eikä oo sitä miestä neuvomassa. Tulin sitten tänne "itkemään"![]()
No höh. Just kun ajattelin ehtiä ensimmäisenäOff-topic: ensimmäinen miehenretale-kandidaatti ilmoittautuu![]()
Samaa mieltä! Mutta mikä se ihme helinä sitten on, mistä se tulikaan?toi papatus on ihan perseestä![]()
![]()
Jospa mä yrittäisin kirjoittaa asiaakin. Mulla oli -97 er5 ajettu about 32000 kun sen myin pois. Ja pitihän se semmosta papatusta, itte en vaivautunu tekeen asialle mitään, ajelin vaan. Jos kerran olet aloittelija, etsi joku paikallinen mp-kerho, (asut harmillisen kaukana täältä, muuten auttaisin itte) sieltä saa apua ainakin täällä meillä päin, ja pärjää paremmin ilman miehen retaletta. Oli ainakin mulle iso apu sillon kun sinkku olin ja hyviä kavereita sieltä löytyi. Löyty se mieskin sitten ja samojen harrastusten piiristäkin jopa, ja ny ei tartte itte enää suuresti huolehtia mistään jollei välttämättä haluu...Jep jep, ei viittis isompaan ihan just vaihtaa, kun pyörän eilen vasta ostinTiesin kyllä tästä ongelmasta ennen kauppoja ja ajattelin ettei se haittaa sitten loppupeleissä paljoakaan.. Noh, huonostipa sitä itsensä tuntee, kun heti ekalla ajolla alkoi pännimään..![]()
Pitää nyt katsella mitä asialle on tehtävissä, eipä mun käsilläni yhtään mitään, kun ei oo oikeen kiinnostusta tuohon itse väkertämiseen. Kai sitä pitäis joku miehenretale hommata pyörän virittelyyn, ja miksei muutenki![]()
Pitää kokeilla tuota kerhotoimintaa sitten kun aika antaa myöten. Nyt se aika on kortilla kun viimeistelen tässä noita opintoja ja töitä teen samalla, toivottavasti edes ajaa ennättääJos kerran olet aloittelija, etsi joku paikallinen mp-kerho, (asut harmillisen kaukana täältä, muuten auttaisin itte) sieltä saa apua ainakin täällä meillä päin, ja pärjää paremmin ilman miehen retaletta. Oli ainakin mulle iso apu sillon kun sinkku olin ja hyviä kavereita sieltä löytyi. Löyty se mieskin sitten ja samojen harrastusten piiristäkin jopa, ja ny ei tartte itte enää suuresti huolehtia mistään jollei välttämättä haluu...