• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Enskasta / matkaenskasta kiinostusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ron Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Hki
Tää nyt tästä vielä puuttui että pitää kiinostua kurapyöristä perkele
sad_orig.gif
Saako muutamalla tonnilla vanhaa kurapyörää aikuiselle miehelle
tounge.gif
Mikä on siis vähimmäisharjoittelukuutiotilaavuus yli 100kg karjulle että tulee kurapyöräilystä mitään. Onko stadin lähellä jossain liikettä joka vuokraa enskoja (en tarkoita mitään supermotoja). Mikä kirja/video/DVD on hyvä aloittelijalle lukea katsoa että tietää edes jotain kun menee hiekkalaatikolle sen pärrän kanssa. Mun kokemus on siis 15km 9R:llä 50kmh hiekkatietä
tounge.gif
En ole K1:stä myymässä pois vaan tähän rinnalle haluaisin kokeilla enduroa. Tietysti sen kokeilun jälkeen ei katuajo kiinosta. Ihan vakavasti mua on jäänyt vaivaamaan seikka että tarvii suurempia nopeuksia katupärrällä että saa kunnon kiksit. Joo tiedän että radalle pitäis tulla
smile_org.gif
Haluaisin kokea sen 40kmh metsäbooria miltä tuntuu.

Jokin vanha 600cc ilmajäähyinen japsi papatin?
Jos siis kilvellinen ja halpa.

Kisavehkeet on sitten erikseen...

Muista ei ole itsellä kokemusta, paitsi tuosta itävallan ihmeestä joka kyllä vie +100kg miestä yli omien taitojen
nixweiss.gif

Tarvittaessa siellä spoorissakin
mad.gif

Varmaan paras paikka kysellä olisi www.matkaendurot.net
Sieltä löytynee seudun soransiirtäjät?

itselläni elopainoa yli 100 ja hyvin tänäänki veti itäuudenmaan metsätiet..siis tuo bemun f650gs dagar. jos nyt kokeilla haluut, nii tuossaha tuo on.
biggrin.gif

Tohon hintaluokkaan nasahtaa yli 600cc ykspyttysissä suzuki dr ja niissä on valinnanvaraa aika mukavasti. Luja peruspyörä, varmaan pääsee soratien makuun ihan riittävästi. Ei sitä ajamista kirjoista opi. Kunnon rupulirenkaat alle ja sorateille reenaamaan, sieltä se tuntuma tulee... Voi sitä smailin määrää kun saa sladitella metsäautoteitä eikä ole gyyt (koirkeintaan kyyt
tounge.gif
) joka mutkan takana föönaamassa. Kivenmujut lentää ja sora pöllyää, kohta myyt ysiärrää....
wink.gif

Matkaenduroforumilla on vinkkejä pyörien ja ajamisen suhteen, kannattaa selata.

juu no mulla oli sama homma et kokeilen vaan vähä enskaa ja tänää
lähti katupeli toiselle omistajalle...
omg.gif

huomenna sit katsomaan tuoretta enskaa alle
cool.gif

että sillee, ei olis kannattanu kokeilla
nixweiss.gif

Täällähän on muitakin valaistuksen saaneita
033102bebe_1_prv.gif

Suzukin iso därrä vallan mainio peruspyörä, 1 iso pytty ja 750 tai 800 saa kohtuuhintaan ja ikiliikkujahan tuo taitaa olla. 650 myös löytyy ja on näpeä peli sekin. sitten Hondan TransAlp tai Bemun GS 650. Ja itse pitkään etsin Kawan KLE500, sama kone kuin 500 GPZ mutta ei ihan yhtä paljon tehoa - näitä saa todella kivasti. Kotarit sitten omassa hintaluokassaan kuten nuo bemaritkin varsinkin Dakar-mallina. Tehosta vielä sen verran että eipä sillä paljoa ole kaivattu, metässä kun nopeus ei ratkase. Ja sitten ne crossipyörät on vielä erikseen.

Pitää nyt tuota "naapurifoorumia" mainostaa kun siellä tuntuu olevan tietoa näistä vehkeistä laajemmin ja kysyvä ei tieltä eksy.
Matkaendurot
Ja yksi kuva kertoo sen fiiliksen mitä itse hain
Enskoja

Back