Ensimmäistä kertaa radalle.
Moi.
Olis tarkoitus lähteä ekaa kertaa radalle parin viikon kuluttua ja ratana Alastaro. Tulipa mieleen, et mitä olis hyvä huomioida ennen ratapäivää?
Mun ajokamat tällä hetkellä:
-Sweepin goret vahvemmalla selkäpanssarilla
-Alpinestarsin citylenkkarit
-Sweepin roadwarrior hanskat
-Marushinin 999 Kypärä
= Eli siitä lähdetään et ei kannata kaatua noilla kamoilla?
Mun pyörä:
-Kawasaki ZR7-N 2003
= lussulla mopolla vaikea kaatua?
Ja kuski:
- kolmas kausi käynnissä, 37v.
= järkeä päässä enemmän kuin uskallusta.
Luonnollisesti mikään edellämainituista ei oikein istu radalle, mut nyt kun tilaisuus tuli niin päätin ilmoittautua. Paikalla siis Kallio Racingin kavereita eli ajamisen suhteen ei ole paniikkia, mut tuli mieleen et pitäiskö jotain kamoja päivittää ennen reissua?
Pyörää en nyt ehdi vaihtamaan joten sillä mennään.
Mutta kannattaako pyörälle tehdä jotain erikoista, ilmanpaineet esim? Renkaat on ihan uudet, ja öljyt + muut huoltotoimet on tehty keväällä.
Otan kyllä mukaan actionkameran joten ehkä jotain materiaaliakin saan kasaan jossain kohtaa.
Moi.
Olis tarkoitus lähteä ekaa kertaa radalle parin viikon kuluttua ja ratana Alastaro. Tulipa mieleen, et mitä olis hyvä huomioida ennen ratapäivää?
Mun ajokamat tällä hetkellä:
-Sweepin goret vahvemmalla selkäpanssarilla
-Alpinestarsin citylenkkarit
-Sweepin roadwarrior hanskat
-Marushinin 999 Kypärä
= Eli siitä lähdetään et ei kannata kaatua noilla kamoilla?

Mun pyörä:
-Kawasaki ZR7-N 2003
= lussulla mopolla vaikea kaatua?

Ja kuski:
- kolmas kausi käynnissä, 37v.
= järkeä päässä enemmän kuin uskallusta.
Luonnollisesti mikään edellämainituista ei oikein istu radalle, mut nyt kun tilaisuus tuli niin päätin ilmoittautua. Paikalla siis Kallio Racingin kavereita eli ajamisen suhteen ei ole paniikkia, mut tuli mieleen et pitäiskö jotain kamoja päivittää ennen reissua?
Pyörää en nyt ehdi vaihtamaan joten sillä mennään.
Mutta kannattaako pyörälle tehdä jotain erikoista, ilmanpaineet esim? Renkaat on ihan uudet, ja öljyt + muut huoltotoimet on tehty keväällä.
Otan kyllä mukaan actionkameran joten ehkä jotain materiaaliakin saan kasaan jossain kohtaa.