• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Eläimet mukaan harrastukseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Linkki

Uutuustuotteita OrgShoppiin taikka Motovelhoille
smile_org.gif
.
Kaikkea ne maailmalla valmistavat. Idea hyvä ken tarvitsee, mutten itse olisi raaskinut kuljettaa koiraa mukana.

Sääli vaan ettei nuo oikein sovellu reilun 60kg nöffin kuljettamiseen.. Sivuvaunu vois kyllä sopia.. Muistan jossain sivuvaunullisen bussin nähneeni..

Hmm... koiruus on harkinnassa, eli pitäisköhän ensin hommata tommonen ja sitten etsiä siihen sopiva koirarotu..?
wink.gif

No, omaan pyörätyyliin ja -malliin tuommoinen ei taitais ees oikeen sopia. Toisaalta koiran kuin koiran kuskaaminen mopottimella yli viidenkympin vauhdissa moisessa häkkyrässä, laseilla tai ilman, saattaisi minusta kyllä jo täyttää lievän eläinrääkkäyksen kriteerit.

Näkeehän näitä eläinkuljetuksia joskus Suomessakin. Kesällä bongasin Porvoossa Goldwingin, jossa tankin päällä istuskeli jokin mitättömän kokoinen koira omassa karsinassaan.

En ottaisi koiraa pyörän päälle (ja muu perhe ei tule). Olen melkein varma siitä että koiran korville ja silmille ajoviima on pahasta.

Bagsterilla on joku pikkukoiruuksille sopiva tankkilaukku myös.

Ääh ei tuosta tulisi mitään. Tarvitsen sivuvaunun tai peräkärryn, kun farkun takakontissakin tahtoo olla ahdasta...  
nixweiss.gif

Joo saattais olla aikas ahdasta itsellä jos sorvais sellaisen Rottweilerin vetävän kopin tuohon tarikalle... Vaikka ei meidän neiti vielä ihan täysikasvuinen ole, mutta muutaman kuukauden päästä kylläkin...
biggrin.gif

Näkeehän näitä eläinkuljetuksia joskus Suomessakin. Kesällä bongasin Porvoossa Goldwingin, jossa tankin päällä istuskeli jokin mitättömän kokoinen koira omassa karsinassaan.
Joo mä näin saman Goldwingin. Ajeli siinä ravintolalaivan vierästä. Meitillä kanssa kaksi Rottista, ei muuta kuin talvella ZXR:ään sivuvaunun rakennus prokkis. Saakohan sivuvaunun asentaa molemmille puolille
062802moto_prv.gif

Back