• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Eka 1000 km täynnä omalla pyörällä, on se hienoa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Virkku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kävin tänään Kawasakillani (vn800) 200 km:n lenkillä, että sain ekan tuhat kilsaa mittariin viimeisestä ketjujen rasvauksesta, niin pääsee sitä hommaa harjoittelemaan heti juhannuksen jälkeen...

Paljon tulee vieläkin mokailtua mutta pikkuhiljaa alkaa löytymään varmuutta ja ajamisen nautintoakin.
biggrin.gif

Moi Virkku

Mulla tuli kanssa eilen eka tonni täyteen omalla pyörällä (M800 Intruder). Useamman vuoden mopokuumeen jälkeen päätin tänä vuonna saada harrastuksen alulleen ja nyt sitä sitten kovin harjotellaan  
062802moto_prv.gif

Mokailtua tulee myös välillä ja vielä tuleekin ajohetket ja -paikat valittua sen mukaan ettei joudu pahimpaan ruuhkaan menemään. Hiljalleen osaaminen kehittyy ja tuntuu, että esim. vilkun käyttöön ja vaihtamiseen ei tarvi kiinnittää niin paljon huomiota kuin ekoilla ajotunneila  
smile_org.gif

Tsemppiä ja turvallisia ajohetkiä

Moi Virkku

Mulla tuli kanssa eilen eka tonni täyteen omalla pyörällä (M800 Intruder). Useamman vuoden mopokuumeen jälkeen päätin tänä vuonna saada harrastuksen alulleen ja nyt sitä sitten kovin harjotellaan
062802moto_prv.gif

Mokailtua tulee myös välillä ja vielä tuleekin ajohetket ja -paikat valittua sen mukaan ettei joudu pahimpaan ruuhkaan menemään. Hiljalleen osaaminen kehittyy ja tuntuu, että esim. vilkun käyttöön ja vaihtamiseen ei tarvi kiinnittää niin paljon huomiota kuin ekoilla ajotunneila
smile_org.gif

Tsemppiä ja turvallisia ajohetkiä
Moi!

Sulla kans hieno pyörä, oli mulla toisena vaihtoehtona mutta ei löytynyt sopivaa kohdalle. Mä olen mopokuumeillut kans muutaman vuoden ja nyt kun lapset hieman isompia, toteutin haaveeni. Otin keväällä pari ajotuntia ja sitten jo uskaltauduin omallani ajelemaan ja alussa se jopa hieman pelottikin (kuulunee asiaan), nyt ei enää ihan joka reissu mokia mutta melkein
wink.gif
Mokat liittyy lähinnä vaihteiden ja kytkimen käyttöön ja alussa iso ongelma oli, kun meinasi kaasu jäädä päälle jarruttaessa. Tuossa pyörässä kytkin- ja jarrukahvat tosi kaukana, että tämmöiselle nakkisormelle on ollut todella opettelemista niitten käyttö.

Tsemppiä sullekin ja mukavaa Juhannusta! Nyt terassille- polkupyörällä
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

Tuskin sitä koskaan tulee täydelliseksi kuskiksi..joka päivä oppii jotain uutta
062802moto_prv.gif

Back