• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ehkäpä Busa, kun Ässä lähtee vaihtoon...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ace
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ace

MotOrg ry
Doddii, tulin utelemaan tälle puolelle, kun Ässä olisi tarkoitus kevään aikana päivittää, ja Busa näyttäisi olevan yksi vaihtoehto.

Suurin osa asioistahan on mielipiteitä, joten kysyn vaan kokemuksia ajasta jolloin omaanne olitte hankkimassa, ts. liikkeitä joista saitte mielestänne hyvän hyvityksen ostaessanne/kaverin ostaessa uuden Zusukin...
Noissa näyttää olevan pirunmoisia  heittoja, joten täytyy hieman udella täältä osviittaa. Täytynee sitten tietysti tarjouspyynnöt lähetellä kaikille vähänkin kiinnostaville. Käytännössä kartoitan tilannetta täältä etelästä, mutta kyllä sitä hyvän pyörän hakee kauempaakin.
wink.gif

Huoltopuoli ja mukana tulevat härpäkkeet tietysti jotain merkitsee, mutta käytännössä hyvin vähän. Varusteita en tarvitse, enkä mopoa ala kauas huollon takia viemään... Eli pelkkää pyörää ollaan nyt metsästämässä. Eikä kiloinenkaan ei ole pois suljettu.
062802moto_prv.gif

Itse ostin omani Yamaha Centeristä, pari kuukautta ajettu ja muutama tonni mittarissa ei uudesta häpeä. Motopalstalta itse hintoja ja tarjontaa seurasin, sieltä tuokin lahna löytyi
smile_org.gif

Minä vaihdoin Aceni, busaan, Erkka Korpiaholta. Väliraha oli yli 1000,- pienempi, kuin useassa muussa liikkeessä, joista kysyin!! Vaihdoin pyörän syyskuussa, joka saattoi osaltaan vaikuttaa asiaan. (halusi talvea vasten eroon uudesta pyörästä, joka keväällä olisi ollut jo ylivuotinen!) Kannattaa kysyä sieltä! On halvempiakin paikkoja ostaa suoraan, mutta jos kyseessä VAIHTO, niin kilpailukykyinen paikka!

tounge.gif
tounge.gif

Uudessa Biketeamissa (uuden Allrightin kanssa sama myymälä) näytti olevan uutta 2006 Bussia tarjolla ja samoin ajamaton 2005-mallikin siellä seisoi vaille uutta omistajaa.
smile_org.gif

Minä vaihdoin Aceni, busaan, Erkka Korpiaholta. Väliraha oli yli 1000,- pienempi, kuin useassa muussa liikkeessä, joista kysyin!! Vaihdoin pyörän syyskuussa, joka saattoi osaltaan vaikuttaa asiaan. (halusi talvea vasten eroon uudesta pyörästä, joka keväällä olisi ollut jo ylivuotinen!) Kannattaa kysyä sieltä! On halvempiakin paikkoja ostaa suoraan, mutta jos kyseessä VAIHTO, niin kilpailukykyinen paikka!

tounge.gif
tounge.gif
Korpiaholta kannattaa kysellä, aina ei välttämättä ole juuri sitä haluttua pyörää sisällä mutta ne kyllä hommaa sellaisen sulle. Varsinkin "ylivuotisia" Korpiaholta saa "edukkaasti".

Voi suositella, omani ostin myös sieltä.
thumbs-up.gif

Useammasta paikasta tarjous kannattaa kysästä.omaani ostaessa Takatalo/ Korpiaho olivat parhaa tarjoajat.
Joista Takatalo kumminkin teki loppusuoralla selkeesti paremman tarjouksen.
Ja neljä mopoo olen Takatalosta saanut ostettua.

Pääkaupunkiseudulla parhaan bussitarjouksen teki minulle Helsingin pyörä ja mopo. Väliraha oli peräti 2000 EUR pienempi kuin neljällä muulla liikkeellä. Käy kysymässä!

Kiitoksia kommenteista, nyt enää oma "myyntikuntoon" ja tarjouksia pyytämään. Rupesi tuo uusi polttelemaan entistä enemmän kun eilen vahingossa Biketeamissa pysähdyin ja Busaa kattelin... 16.490€ uuden pyynti (toimituskulut 350€), ei kovin paha.
062802moto_prv.gif

Kiitoksia kommenteista, nyt enää oma "myyntikuntoon" ja tarjouksia pyytämään. Rupesi tuo uusi polttelemaan entistä enemmän kun eilen vahingossa Biketeamissa pysähdyin ja Busaa kattelin... 16.490€ uuden pyynti (toimituskulut 350€), ei kovin paha.
062802moto_prv.gif
Ee-speedillä 15500e.

Mutta edelleenkin pari tonnia ajettu peli jostain sopivasti on varmaan lähelle 14 ke hinnaltaan, aika hyvä tiputusta vaan sillä että perävalot ovat hävinneet kauppiaan näköpiiristä
smile_org.gif

Omani hankin juuri Seinäjoelta Maakunnan Autosta. Antoi mielestäni hyvän tarjouksen edeltäjästä ja sattui olemaan vähän ajettu -03 Busa tarjolla, joten se oli siinä. Selkeästi huomaa tarjousta kysellessä kiinnostaako kaupiasta. Omassa oli parhaan ja huonoimman hyvityksen ero 4000€ joka on aika ronskisti 10k€ vehkeessä. Esim. HD Center ei edes huolinut vaihdossa, kun "oli liian vanha ja japanialainen". No mitäpä sillä enää on väliä
biggrin.gif

Useammasta paikasta tarjous kannattaa kysästä.omaani ostaessa Takatalo/ Korpiaho olivat parhaa tarjoajat.
Joista Takatalo kumminkin teki loppusuoralla selkeesti paremman tarjouksen.
Ja neljä mopoo olen Takatalosta saanut ostettua.
Mikäs tossa Salon seudussa on että pystyvät tarjoamaan mopoja halvemmalla kuin muut?
nixweiss.gif
Kawaa vaihdattelin Busaan Korpiaholla Harmaatuonti uusi-04 väli 5000e. Takatalo uusi -04 Ns suomi mopo vali 3700e ja se tarttu

Back