• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

EE-Speedille täysi kymppi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PrivateeR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En hauku Speediä, kuhan ihmettelen tota suomipyöräjuttua vaan..Ei mun mielestä japsipyöristä edes voi pahemmin käyttää nimitystä suomipyörä, mutta jos sen varjolla voi laittaa gixxerin eteen 3tonttua lisää ja ostajat vielä ostaa ni mikäs siinä? Harmi, että 06 vuoden gixxereitä ei saa mustana enään speediltä ja 07 ei oikein mahdu enään mun budjettiin..

Niin kauan ostajan on helppo valita ostopaikka kun taskussa on vaan puhdasta hilloa. Luultavasti lähes jokaisesta virallisten kanavien kaupastakin lähtee vastaava tuote samaan rahaan kuin rinnakkaistuojalta ilman sitä vaihtoesinettä. Ja tästä on ihan omia kokemuksia.

Vaihtoesinettä...niin.

Kun kuluttajalla sitten on tuo vaihtoesine niin se on huomioitava. Puhumattakaan tilanteesta, että vaihtoesineessä ollaan vielä haltijana.

Jos on vaihtamassa nk. kympin pyörää uuteen merkkiliikkeessä 15000€ maksavaan pyörään niin eikö tilanne ole ihan sama, jos tekee;

A) Tinkii merkkiliikkeessä uudesta sen normaalin tonnin ja maksaa vaihdokin lisäksi 4000€ väliä

B) Myy omansa suoraan tonnin listahintojen alle (aika realistinen arvio muuten) ja osta rinnakkaistuojalta sen kaks tonnia merkkiliikettä halvemman ja maksaa 4000€ vanhasta moposta saadun lisäksi.

Vai kuinka? Eikös kumpikin käyttänyt 4000? Siis mihin kukin haluaa rahansa antaa.

Kuka onnistuu kaupoissaan missäkin, mutta hyviä ajoneuvokauppoja ei tee kukaan kuluttaja.

Pyörän osto, kuljetus yms. kuviot meni mullakin hyvin. Tiedon kulku Eskon & asiakkaan välillä saattaa vaan ottaa aikaa (minkä ymmärtää kun tietää volyymin & henkilökunnan määrän). Huoltohommissa ja muissa ruuvailuissa olen ensihuollon jälkeen käyttänyt muita palveluntarjoajia. Edes Esko ei voi olla täydellinen kaikessa ja kun rautoja on tulessa paljon niin silloin tällöin menee pieleen. Se ihmiselle anteeksi annettakoon. Yrittäjästä/liikkeenharjoittajasta en olisi niin varma...

Mitä olen ee-speedin hintoja katsellut, niin aina tulee kuume vaihtaa pyörää
biggrin.gif
Varsinkin tänä keväänä ylivuotiset tonniset kiinnostivat minua kovasti. Ehkäpä ensi keväänä
wink.gif

Pitäisi vaan saada eka myytyä oma kohtuu hintaan pois.
Samaa mieltä, mutta kun oman vehkeen myynti on niin saamarin hankalaa, että sitten laiskuudessa tulee mentyä kalliiseen puljuun ostoksille kun pääsee vanhasta helposti eroon
sad_orig.gif

Samaa mieltä, mutta kun oman vehkeen myynti on niin saamarin hankalaa, että sitten laiskuudessa tulee mentyä kalliiseen puljuun ostoksille kun pääsee vanhasta helposti eroon  
sad_orig.gif
Kunhan laittaa hintaan tinkimisvaraa niin iha varmasti pyörä lähtee alta nopeasti... Itellä kesti -97 CBR kaupan solmiminen 2 viikkoa siitä ku pistin ilmoituksen...

sad_orig.gif
Kunhan laittaa hintaan tinkimisvaraa niin iha varmasti pyörä lähtee alta nopeasti... Itellä kesti -97 CBR kaupan solmiminen 2 viikkoa siitä ku pistin ilmoituksen...
Tai jos laittaa sen hinnan ilman sitä parintonnin tinkimisvaraa niin joku saattaa kiinnostua pyörästä..

sad_orig.gif
Tai jos laittaa sen hinnan ilman sitä parintonnin tinkimisvaraa niin joku saattaa kiinnostua pyörästä..
Joo pistää sen nettohinnan suoraan. Sitten antaa muodon vuoksi 100-200€ tinkimispalkkaa. Ei ole autot/pyörät kovin kauaa myymättä olleet. Helppoa ja nopeaa. Tietysti jos kuukausi kaupalla omaansa tyrkyttää voi hieman lisähintaa saada.

sad_orig.gif
Joo pistää sen nettohinnan suoraan. Sitten antaa muodon vuoksi 100-200€ tinkimispalkkaa. Ei ole autot/pyörät kovin kauaa myymättä olleet. Helppoa ja nopeaa. Tietysti jos kuukausi kaupalla omaansa tyrkyttää voi hieman lisähintaa saada.
Jep, viimeisimmässä kaupassa itse laitoin mielestäni realistisen hinnan... muutama päivä meni ja mopo myyty, ostaja ei muuten edes yrittänyt tinkiä.
Täälläkin näyttää monet olleen myynnissä kuukausi tolkulla, no jokainen tyylillään mitäpä se mulle kuulu, mut turha vinkua ettei kauppa käy.

Homma toimii kuten pitää, ostin toisen pyörän ee-eskolta, suosittelen muillekkin, nopea toimitus ja hyvä palvelu
biggrin.gif

Hankon FJR:n Eskolta ja kaikki sujui näppärästi. Eskolta sain jopa henk.koht vinkkejä ja paljon neuvoja ja ohjeita. Kaikessa kiireessään Eskolla oli aikaa asiakkaalle.
Huollot ja takuut toimineet myös mainiosti.

Suosittelen

Ja nyt  
062802moto_prv.gif
:maan, kun Wappuaatto tuli harrastettua muuta kuin  
033102beer_1_prv.gif

Täältä myös täydet pointsit kyseiselle kioskille!! Kaupat sujui ilman ongelmia ja tosi sujuvasti. Ja muutenkin jäi todella hyä fiilis kaupan teon jälkeen. Eka huoltokin tehtynä ja siitäkään ei mitään valittamista.
Seuraavat pyöräni ostan varmasti myös Eskolta, jos vain hintataso pysyy samana muihin kauppiaisiin nähden.
Ei voi muuta, kuin suositella muillekkin!

Itse tilasin pyörän (GSX 1400) Eskolta sähköpostilla. Toimitus tuli lähes ajallaan ja kaupanteko sujui sutjakkaasti. Ei ylimielistä asennetta ja luottamus oli molemminpuolista. Myös hinta oli sopivan EE-speedymäinen. Kiitos ja kumarrus.
062802jumpie_prv.gif

Back