• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

E.K.o.K.A. (TouRinki) ma 01.11.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajettu reitti.

Tuosta mutkasta se Suiza paukautti suoraks... Jos tutkitte street-viewiä tarkemmin niin siinä näkyy sisämutkassa sitä soraa jota oli reilumman määrän verran ajautunu itse mutkaan. Minä (veturi) jopa varoitin takana tulleita hiekasta jalallani, mutta silti kävi niinkuin kävi...
Toivotaan että kuskilla on luut suurinpiirtein ehjänä!!!

Elkää pojat täällä huudelko vaan tulkaa ajeleen. Huomaatte kuinka mä oon bodannu kun kertsi lähes yksin raavin varttitonnarin ojasta
tounge.gif
Noo, täytyy katella bodaustuloksia sitten kesemmällä kevyemmissä releissä. Panin mopon piiloon kun jonnii verran jääny hommia rästiin kesän ajojen myötä...pkele (yks on just tuo kuntopuoli, joka täytyy nyt talven aikana taas hoitaa kondikseen). Jos vaikka jouluks sais hommat balanssiin....
Erittäin vakavasti ottaen mieli tekis kyllä baanalle...
sport05.gif

Dodii, good night...

Anun puku tais ottaa pahimmat damaget  
sad_orig.gif
. Multa meni vaan yks kylkiluu poikki ja fillarikin taas kohta ajossa..Kunhan tuo perspuoli tokenee niin uutta hiekkaa se vaan on sännättävä etsimään  
062802moto_prv.gif

Eikä itte reissussa mitään vikaa ollut kivaa oli melkein koitia asti. Lopussa alko vähän pomput ja mutkat selkää vihlomaan ja ajatus siirtymään kohti lääkärin aparaatteja.

Sun pitäsi muuttaa nikki Hurja-Ukoksi
biggrin.gif

Hyvä ettei puhkonut keuhkoja toi kylkiluu.

Taas kerran havainto että adrenaliini se suuretkin vauriot peittää ja tarkkana saa olla vaikka kaveri kuis vakuuttaa olevansa kunnossa.

Onneksi ei kuiten enempää vahinkoja.

no voi himputti! Mähän sanoin et suorinta tietä kotia ja lekuriin, ja taas ei ukot uskonnu... Rukan puku pesty ja taas käytössä
smile_org.gif
Enempi mua v*tuttaa se kynsi ko katkes... Paranna ny ittes rauhassa.

Back