Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Proota ajelin aikaisemmin mutta sc2 kummit alle laitettua ei paluuta niihin enää ollut. En ole kokenut liukkautta kadulla ongelmaksi, tosin sade kokemuksia noilla ei juurikaan ole.En kyllä itse lähtisi laittamaan katupeliin tuollaista rengasta sillä se ei ihan oikeasti lämpene kadulla toimintalämpötilaan. Mainitsin tuon supercorsan seos mallin niin oletko miettinyt tuota katuversion dragon supercorsa proota? Itsellä ollut kyyykyssä tuo alla ja erittäin tyytyväinen olen sekä katu että ratakäytössä...
Ymmärrän oikein hyvin että monesti se kompromissi on vaikea ja tuossa tilanteessa kun on tottunut seokseen radalla niin ei sitä oikein viitsi huonontaakkaan. Itsekkin kyllä tilasin tuohon motoon misukan supermotard renkaat mutta ainakin muiden kokemuksien mukaan tuo seosrengas kun ei ole ihan vastaava kuin normaalin pyörän seosrengas niin pitäisi jopa lämmetä kadulle vaikka ei laillinen sinne olekkaan. Mutta ei ole minkäänlaista sade pitoa mutta sateella voikin ajella vaikka kotilolla tai ottaaProota ajelin aikaisemmin mutta sc2 kummit alle laitettua ei paluuta niihin enää ollut. En ole kokenut liukkautta kadulla ongelmaksi, tosin sade kokemuksia noilla ei juurikaan ole.En kyllä itse lähtisi laittamaan katupeliin tuollaista rengasta sillä se ei ihan oikeasti lämpene kadulla toimintalämpötilaan. Mainitsin tuon supercorsan seos mallin niin oletko miettinyt tuota katuversion dragon supercorsa proota? Itsellä ollut kyyykyssä tuo alla ja erittäin tyytyväinen olen sekä katu että ratakäytössä...
Juu, rauhallisesti tulee ajeltua liikenteessä.Kyllä nuo seosrenkaat toimii kadulla ihan hyvin niissä nopeuksissa mitä nyt kadulla laillisesti voi ylipäätään ajella...