• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Dunlop GP RACER D209 MED 190/55-17 W Rear

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kassu2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Rodamotolla otsikon mukaisia renkuloita suht edukkaasti, onko kellään kokemuksia. Käyttö rata/katu.

Ei 209 mikään kielletty ole. Kyseessä on siis kuviorengas ja ainakin mulla toimi hyvin kilvettömässä ja nytkin on ko. renkaat alla kilpipelissä. Tosin koska kyseessä on ratarengas niin onhan se kylmänä hieman liukas mutta kun sen muistaa niin ei mitään ongelmaa.

juu, aiemminkin ajellut seosrenkailla kadulla ja toimineet myös siellä.
Lähinnä kiinnostaa vertailu ko. renkaan ja Supercorsa sc2 kanssa josta itsellä kokemuksia, kesto/pito.

En ainakaan ole huomannut mitään eroa pidossa/kestossa. Sopii vaan jotenkin minulle paremmin kuin esim. pirelli. Johtunee varmaankin siitä että tuo Dunlopin runko on huomattavasti Pirelliä jäykempi joten olen tykännyt sillä ajella.

En kyllä itse lähtisi laittamaan katupeliin tuollaista rengasta sillä se ei ihan oikeasti lämpene kadulla toimintalämpötilaan. Mainitsin tuon supercorsan seos mallin niin oletko miettinyt tuota katuversion dragon supercorsa proota? Itsellä ollut kyyykyssä tuo alla ja erittäin tyytyväinen olen sekä katu että ratakäytössä...

En kyllä itse lähtisi laittamaan katupeliin tuollaista rengasta sillä se ei ihan oikeasti lämpene kadulla toimintalämpötilaan. Mainitsin tuon supercorsan seos mallin niin oletko miettinyt tuota katuversion dragon supercorsa proota? Itsellä ollut kyyykyssä tuo alla ja erittäin tyytyväinen olen sekä katu että ratakäytössä...
Proota ajelin aikaisemmin mutta sc2 kummit alle laitettua ei paluuta niihin enää ollut. En ole kokenut liukkautta kadulla ongelmaksi, tosin sade kokemuksia noilla ei juurikaan ole.

Proota ajelin aikaisemmin mutta sc2 kummit alle laitettua ei paluuta niihin enää ollut. En ole kokenut liukkautta kadulla ongelmaksi, tosin sade kokemuksia noilla ei juurikaan ole.
Ymmärrän oikein hyvin että monesti se kompromissi on vaikea ja tuossa tilanteessa kun on tottunut seokseen radalla niin ei sitä oikein viitsi huonontaakkaan. Itsekkin kyllä tilasin tuohon motoon misukan supermotard renkaat mutta ainakin muiden kokemuksien mukaan tuo seosrengas kun ei ole ihan vastaava kuin normaalin pyörän seosrengas niin pitäisi jopa lämmetä kadulle vaikka ei laillinen sinne olekkaan. Mutta ei ole minkäänlaista sade pitoa mutta sateella voikin ajella vaikka kotilolla tai ottaa
033102beer_1_prv.gif

Kyllä nuo seosrenkaat toimii kadulla ihan hyvin niissä nopeuksissa mitä nyt kadulla laillisesti voi ylipäätään ajella...

Kyllä nuo seosrenkaat toimii kadulla ihan hyvin niissä nopeuksissa mitä nyt kadulla laillisesti voi ylipäätään ajella...
Juu, rauhallisesti tulee ajeltua liikenteessä.
Ei ole varaa menettää korttia, taas...
Ja radalla kun käy niin saa tyydytettyä pahimmat aggressiot siellä, niin eipä ole hirveesti tarvetta enää liikenteessä työntää paplari kireellä.

Back