• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ducatia etsimässä

Näyttää siltä että mun projekti 9R kawa viedään käsistä ja uus pyörä tarttis löytää. Yks SS750FFon jo ollut ja vanha suola on alkanut janottaa. Muistikuviin jäikuitenkin ehkä hieman vaatimaton suorituskyky. Nyt kuitenkin olen ajatellut että seuraava ducati sais olla 750-900cc.

Nettimoton hinnoissa ei tunnu olevan mitään järkeä. Oman muistikuvan mukaan tuota peliä myydessä oli kyllä aika lailla "ostajan markkinat". Hassua että hintahaarukka on niin leveä, että samoilla kilsoilla ja vuosimallilla voi pyynnissä olla useita tonneja eroa, eikä se selity edes palikoiden laittamisella kun molemmat ovat vakioita...

Jos nyt joku kuitenkin tuntee tai tietää jonkun, joka olisi valmis luopumaan Ducatistaan järkevään hintaa olen kiinnostunut.

juhana . mantyla ( atta ) gmail . com

Kanien loputtua voi hatusta kiskoa hintapyyntejä Ducatille. Sieltä voi tulla mitä tahansa. Mietin taannoin pyörän myymistä, mutta palstoilla tarjottuja SS/S:ä katseltuani olin niin ulalla koko hinnoittelusta, että tuo ihanainen sai jäädä taloon.

Kerro paljonko tarjoaisit noin 20000 km ajetusta 03/04-mallisesta SS800FF:stä, niin lupaan miettiä tovin ja kieltäytyä sitten. On se niin ihq - ihan tallissa lojuessaankin.

Näyttää siltä että mun projekti 9R kawa viedään käsistä ja uus pyörä tarttis löytää. Yks SS750FFon jo ollut ja vanha suola on alkanut janottaa. Muistikuviin jäikuitenkin ehkä hieman vaatimaton suorituskyky. Nyt kuitenkin olen ajatellut että seuraava ducati sais olla 750-900cc.

Nettimoton hinnoissa ei tunnu olevan mitään järkeä. Oman muistikuvan mukaan tuota peliä myydessä oli kyllä aika lailla "ostajan markkinat". Hassua että hintahaarukka on niin leveä, että samoilla kilsoilla ja vuosimallilla voi pyynnissä olla useita tonneja eroa, eikä se selity edes palikoiden laittamisella kun molemmat ovat vakioita...

Jos nyt joku kuitenkin tuntee tai tietää jonkun, joka olisi valmis luopumaan Ducatistaan järkevään hintaa olen kiinnostunut.

Jos ei hinnoissa järkeä (laaja skaala), niin osta halvin!
tounge.gif
Tällä hetkellä taitaa olla se V-twin cityn HF laite, niin halpa että oikein epäilyttää
cool.gif

Mulla on oma kippo myynnissä (taitaa olla 2 halvin 900ss /s) nettimotossa. Se on vähän sillä tavalla, että jos ei tuolla mene niin pidetään sitten itsellä. Eipä tuosta ole pakko luopua, ilmankaan en ala antamaan.

Tarkennetaan vielä sen verran että projektistani taidan saada n. 5te ja siihen en viittis montaa tonnia laittaa päälle.  

Tää vaikuttais hyvältä jos kilsoja ei oo paljoa päälle 30tkm
http://www.nettimoto.com/560774

eikä tääkään lähtökohtana olis kovin paha.
http://www.nettimoto.com/570583

Se V-twin cityn ducati vois olla muuten ok, MUTTA en missän tapauksessa halua HF katteella olevaa.  Onko HF:n muuttaminen FF:ksi paha homma?  

Mulle tolla iällä ei niin oo väliä.  Pääasia että on pidetty hyvin.  Kunhan on tuota edellisissä kuvissa olevaa mallia se nyt on sitten aivan sama onko 99 tai 01 mallia jne... Saksassa tuntuis hinnat olevan kohdallaan. Turusta ei oo edes pitkä matka ;)

Kato nyt kuitenkin toi Vääntö topikki ensin niin sit tietää mikä kone pitää olla
biggrin.gif

Kyllä mä siihen 900cc vaihtoehtoon tietty enemmän oon kallellaan. Hyvä 750 asiallisilla mausteilla (termignoni, öhlins) käy myös. Vaihtaa sitten vaikka koneen jos saa muuten priiman vehkeen.
tounge.gif

Kävin stekkaamassa tuon V-twin cityn SS:n. Oli ihan siisti peli. DP:n pöntöt, lastusta ei 100% varmuutta ja sitten oli aukaistu putsarin kotelon kansi. Jossain pikku nippeleissä vähän hapettumaa, muuten erittäin hyvässä kunnossa. Jos joku ei halua omastaan luopua 6500e:llä lähiaikoina, haen sen pois. Sitten täytyy vaan hommata ne alakatteet.

Kävin stekkaamassa tuon V-twin cityn SS:n. Oli ihan siisti peli. DP:n pöntöt, lastusta ei 100% varmuutta ja sitten oli aukaistu putsarin kotelon kansi. Jossain pikku nippeleissä vähän hapettumaa, muuten erittäin hyvässä kunnossa. Jos joku ei halua omastaan luopua 6500e:llä lähiaikoina, haen sen pois. Sitten täytyy vaan hommata ne alakatteet.
Tämä ihan ulkomuistista, mutta sivukatteet, alakatteet ja yksi lisätuki alakatteille ovat erot. Varaosakirjasta tuon voi tarkistaa...

Ikävähän tämä on tunnustaa, mutta 900:ssa on paljon enemmän tavaraa kuin 750:ssä. Esim. 6-vaihteinen loota.

No nyt ollaan vahvasti kiinni vanhassa merkissä. Tuosta punaisesta Torniossa olevasta on kaupat alustavasti lyöty lukkoon.
033102beer_1_prv.gif

Eilen tuli tempaistua 1600km transitilla ja Ducu noudettiin Torniosta Turkuun 22 tunnissa. Yöllä lähdettiin klo 00.00 ja Turkuun päästiin 22.00. Ei tarvinnut nukkumattia odotella. Pääsi väsyneenä mutta sitäkin onnellisempanan goisaamaan. Voisko loma enää paremmin alkaa
062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Onnittelut hienon italiaanon hankinnasta.

Noi pyörän hakureissun on ehkä parasta kaupankäynnissä. On ne joskus venynyt paripäiväisiksi baarikierroksiksikin
033102beer_1_prv.gif

Back