Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla on 800 Monsteri -04. Läpivuoden liikennevakuutus 350 € (noin). Ei todellakaan tärise ja peileissä ei ole mitään ongelmia millään kierrosluvulla. Lieneekö vuosimallikysymys ja väärä vakuutusyhtiö?Viime kesänä oli pyörävaihto edessä ja kävin tuollaista nakuna jopa kokeilemassa - en tykännyt yhtään. Ja viimeistään soitto vak.yhtiöön musersi täysin kun olisi kuulemma pitänyt 990e vuodessa repiä jostain vakuutuksiin. Ja kuristuskaan Dukuun ei olisi kuulemma tiputtanut vuosimaksua kuin "huimat" 40eNo sitten tuli Kawa ja nyt saman yhtiön vak.täti, samoilla ehdoilla kuin Dukussa tyytyy vain n. 550e vuodessa![]()
![]()
Mutta siis Dukusta, niin omina minuksina:
- asento tälläiselle 196cm ukolle oli tosiaan ihan liiankin etukeno
- mopo tärisi tietyillä kiekoilla kuin horkkatautinen ja mittaristostakaan ei tuolloin mitään selvää saanut, peileistä nyt puhumattakaan
- mikään kevein käänneltäväkään se ei tuntunut olevan
Ja tietty plussa-puolellakin oli jotain:
+ äänistä ISO PLUSSA!
+ polttoaineen ruiskutus toimi nätisti, välitön kaasuvaste, ei takkuiluja
Mutta eihän varsinkaan mopon valinnassa koskaan kannata luottaa siihen miten toiset ovat jonkin päristimen kokeneet! Itse sillä ajelet, niin itse se on silloin käytävä myös kokeilemassa![]()
No ne tuosta jäi. Kyseessä oli siis SS 750 -02 ja yhtiönä IF (40v mies Helsingistä, ympärivuotinen täyskasko 150e omavastuulla ja bonarit liik 35 + kasko 70)Minulla on 800 Monsteri -04. Läpivuoden liikennevakuutus 350 € (noin). Ei todellakaan tärise ja peileissä ei ole mitään ongelmia millään kierrosluvulla. Lieneekö vuosimallikysymys ja väärä vakuutusyhtiö?
Vaimokkeella oli tuollainen pari kesää ja omat kokemukseni siitä:Mutta siis Dukusta, niin omina minuksina:
- asento tälläiselle 196cm ukolle oli tosiaan ihan liiankin etukeno
- mopo tärisi tietyillä kiekoilla kuin horkkatautinen ja mittaristostakaan ei tuolloin mitään selvää saanut, peileistä nyt puhumattakaan
- mikään kevein käänneltäväkään se ei tuntunut olevan
Ja tietty plussa-puolellakin oli jotain:
+ äänistä ISO PLUSSA!
+ polttoaineen ruiskutus toimi nätisti, välitön kaasuvaste, ei takkuiluja
Mutta eihän varsinkaan mopon valinnassa koskaan kannata luottaa siihen miten toiset ovat jonkin päristimen kokeneet! Itse sillä ajelet, niin itse se on silloin käytävä myös kokeilemassa![]()
Itellä oli vähän samanlaista arpomista kun olin hankkimassa ekaa pyörää. Kun sitten tajusin, että Monster on oikeasti hieno mopo, niin sellainenhan se sitten piti saada. Mielestäni erittäin hyvä mopo aloittelijalle. Itsellä oli 750M. Siitä se Ducatismi sitten alkoijuu-u ois se vaan hienoo saada oma Ducati. Tarpeeks tyylikäs pyörä, ei liian valtavirtaa kuten ei omistajansakaan halua olla.
Monster on myös vaihtoehto, en vaan vielä ole päättäny onko se todella kaunis vai äärimmäisen ruma malli![]()
Tän on nyt ihan pakko olla semmonen trulli.Se on varmaan kyykyin pyörä mitä markkinoilta löytyy, esimerkiksi 175 pitkä kaveri kuten minä makaa täysin käsillään tuon päällä, ei voi puhua samana päivänäkään japsikyykkyjen kanssa. Satulassa myös on pehmustetta noin puolisenttiä joten laihan kaverin perseeseen sattuu puolen minuutin istumisen jälkeen. Ajo-ominaisuudetkin ovat nimenomaan rata eikä katupuolelta.