• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Daytona/ triple yhteesopivuus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juaalton
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sama haarukka on triplessä ja tonassa... kuvien perusteella ainakin näyttäisi sopivan...
Lisätieto ei tekis pahaa ;)

Sama haarukka on triplessä ja tonassa... kuvien perusteella ainakin näyttäisi sopivan...
Lisätieto ei tekis pahaa ;)
Joo sama haarukka on mutta onko ennen 2002 ja jälkeen sen triplessä ja daytonassa sama haarukka? Helvetti tää on kyllä mielenkiintoista
biggrin.gif

Eli onko sulla Kukko tätä 2002-2004 mallia oleva triple?

Juu mulla on tämän toiseksi uusimman generaation triple, eli juuri -02-04 välille osuva rakkine...
Ja en tiedä käykö se vanhemempaan...

Mä haluan sekoittaa soppaa kanssa.

Mulla on -02 Daytona, kaksipuolisella swingilllä. Kysynkin, että onko Speed Tripleä tehty koskaan kaksipuolisella swingillä? Kukon -02 Speed Triplessä se näyttää olevan yksipuolinen. Vai onko se kaksipuolinen vaan Daytonaan valmistettu? Luulenpa kuitenkin, että sama swingi on varmaan TT600:ssa ja Speed4:ssa...
Eipä oikeastaan liity aiheeseen, kyselen siis ihan mielenkiinnosta. Tietääkö kukaan?

T509 ja T595 mallien tripleissä on yksipuoleinen... en tiedä siitä tripleä edeltäneestä kamaluudesta oikein mitään
033102beer_1_prv.gif

Back