• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Davida kypärä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Ostin Mp-messuilta 2004 Davida Speedster -merkkisen kypärän maksaen mokomasta yli 200€. Ensimmäisen ajokauden jälkeen poskipehmusteet olivat kadottaneet kimmoisuutensa ja toinen kausi musersi täytteet kokonaan, sinnittelin viime kauden potalla jonka mukavuus heikkeni koko ajan. Istuvuus ei ole enää kunnollinen ja reunoista tuulee pahasti korviin, metelikin on melkoinen. Otin yhteyttä myyjäliikkeeseen sekä maahantuojaan ja ehdotin että voisin lähettää kypärän englantiin korjattavaksi ja maksaa itse korjauksen. Molemmista todettiin ettei mitään ole tehtävissä, osta uusi kypärä!!! Maahantuojan mukaan tehtaan toimitusjohtaja oli näin sanonut, vaikka en edes pyytänyt korjausta takuuna.
Ajopäivien lukumäärän huomioiden ei niin kallis hyödyke saisi olla peruuttamattomasti hajalla näin lyhyessä ajassa joten suosittelen ostamaan muun merkkisen kypärän kuin DAVIDA!

Joo eikä kannata osta myöskään näiden valmistajien kypäriä, Euroshopper, Lidl, Hongong tai PingPong.
idea3.gif
withstupid.gif

Ostin Mp-messuilta 2004 Davida Speedster -merkkisen kypärän maksaen mokomasta yli 200€. Ensimmäisen ajokauden jälkeen poskipehmusteet olivat kadottaneet kimmoisuutensa ja toinen kausi musersi täytteet kokonaan, sinnittelin viime kauden potalla jonka mukavuus heikkeni koko ajan. Istuvuus ei ole enää kunnollinen ja reunoista tuulee pahasti korviin, metelikin on melkoinen. Otin yhteyttä myyjäliikkeeseen sekä maahantuojaan ja ehdotin että voisin lähettää kypärän englantiin korjattavaksi ja maksaa itse korjauksen. Molemmista todettiin ettei mitään ole tehtävissä, osta uusi kypärä!!! Maahantuojan mukaan tehtaan toimitusjohtaja oli näin sanonut, vaikka en edes pyytänyt korjausta takuuna.
Ajopäivien lukumäärän huomioiden ei niin kallis hyödyke saisi olla peruuttamattomasti hajalla näin lyhyessä ajassa joten suosittelen ostamaan muun merkkisen kypärän kuin DAVIDA!
jos et sillä mitään tee enää niin anna mulle.
idea3.gif
alkaa toi oma kahekskytluvun avoruukku olemaan jo enemmän jarruvarjon asemassa kun sataa ajaa..

mun kypärän ei tartte maksaa montaa kymppiä...

200€ kypärä kallis hyödyke??? Osta kerralla oikea kypärä esim. joku shoei tai vastaava ja kestää käyttöä.

Back