• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Dainese

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jake82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Helsinki
Elikkäs, minkäslaisia kokemuksia Dainesen nahkatakeista? Lähinnä mallit charger ja vulcan?Näyttäisi olevan ainakin tuolla mlol.de:ssä samanhintaiset kun stormilla
nixweiss.gif

hyviähän nuo ovat, itellä ollut n. 5 vuotta sama dainesen nahkatakki eikä juuri uutta häpeä, silavaa vaan välillä kehiin , niin pysyy hyvänä
062802jumpie_prv.gif

Tinkimällä saa suomesta ihan samaan hintaan uuden mallin kuin sakuista, ja säästää postikulut. Lisäksi mahdolliset takuuasiat hoituvat helpommin. Vanhoja malleja saa tosin mlollista edukkaasti, mm. Talos 4 on "vain" 1290 €.

Kannattaa mennä sinne mainitsemaasi firmaan suomeen vaan ostoksille, sieltä niitä löytyy.

Juu, ja kyllä muutenki suomesta ajovarusteita halvalla löytyy ku kiertelee tai kyselee. Ei noi stormit sun muut oo ainoita mitkä etelä-suomessa myy varusteita, vaikka niillä hienot katalogit onki.
Ostin itse dainesen nahkahousut viime kesänä hyvinkäältä pro-motorilta ns. poistomyynnistä 150egee!
Oli hinta/laatu suhde kohillaan!
062802jumpie_prv.gif

Suosi suomalaista niin työllistät!

Mitkä on liikkeet pääkaupunki seudulla, siis hki-> 50km jotka myy dainesen nahkaa?? Stormilla on aika kovat hinnat. Ja uutuus dainesella on aeka hieno.
tounge.gif

Mitkä on liikkeet pääkaupunki seudulla, siis hki-> 50km jotka myy dainesen nahkaa?? Stormilla on aika kovat hinnat. Ja uutuus dainesella on aeka hieno.
tounge.gif
Dainesen tuotteilla on jokaisessa euroopan maassa samat hinnat. Katso vaikka www.mlol.de (saksalainen ajovarustekauppa). Eli BW:ssa on aivan täysin samanlaiset hinnat kuin Stormilla...

Poikkeuksena on tietenkin tarjoustuotteet, joita kyllä löytyy Stormiltakin...

tounge.gif
Dainesen tuotteilla on jokaisessa euroopan maassa samat hinnat. Katso vaikka www.mlol.de (saksalainen ajovarustekauppa). Eli BW:ssa on aivan täysin samanlaiset hinnat kuin Stormilla...

Poikkeuksena on tietenkin tarjoustuotteet, joita kyllä löytyy Stormiltakin...
On muuten kiinteät hinnat myös Jenkeissä ja Aasiassa. Tosin esim. Jenkeissä on parempia tarjouksia koska ostavat suurempia eriä ja voivat kompensoida muilla tuotteilla Dainesen tarjous tappiot (niillä on myös mahdollisuus verotuksessa kompensoida myyntitappioita joita syntyy suurista ale tapauksista, ihme maa).

Se on valmistajan tyyli säädellä tuotteidensa hinta jollekin tasolle, estää vapaan kilpailun...

Onneksi suomessa tilanne on kääntynyt itseään vastaan! Dainesen hinta on tippunut merkittävästi viimeisen 4 vuoden aikana!

joita kyllä löytyy Stormiltakin...
Stormi sitä Stormi tätä, mitä olisi elämä ilman Stormia?
Ymmärrän et työnantajaa kehutaan mut rajansa kaikella, reilua olisi kertoa et olet siellä töissä, ihan vaan koska joku amatööri saattaa luulla sinua asiantuntijaksi, eikä tiedä et sulla on oma ammu ojassa ja uskoo vielä Stormin pelastavan maailman.

Olinpa minä kömpelö: sain alennusta vain 15% kun ostin viikko sitten dainesen nahkahousut. Joulun alla tuli ostettua Flash takki alennuksesta...
Vertailin kyllä hintoja nettiinkin mutta totesin saavani halvemmalla Stormilta. Ja sai sovittaa ja jopa palvelua. Kaupassa pystyy nettiin verrattuna tinkimäänkin.

Sitäpaitsi se vartiokoira on sympaattinen.

No mielestäni tein sopivat kaupat stormilta.
Takista pois ovh:ta 90€ ja housuista 80€.
Sakemannilla näytti olevan samat lähtöhinnat mut, en ollut kysellyt tarjousta heiltä.
Saatiin stormilla palvelua vaikka sovitellessa men yli 30min liikkeen sulkemisen ylitse.
Pystyi takin vielä vaitamaan pienempään vaikka oli ollut mulla kaapissa 4kk.
Pekalle kiitos hyvästä palvelusta!.

Kiinnostaisi tietää minkäverran sakulla on hinnoissaan tinkivaraa.
Kun heillä alv on vain 16%.

Jos joku meinaa muuten tuolta mlol.de:stä syystä tai toisesta jotain tilata niin kannattaa kysyä hintatarjous ensin sähköpostilla. Lähes kaikista tuolta tilaamistani tavaroista olen saanut www-sivuilla ilmoitetuista hinnoista alennusta (lähinnä alpinestarsin tuotteita). Samalla voi kysäistä myös varastotilanteen niin ei tule odoteltua liian innokkaasti pakettia saapuvaksi.

Kävin kokeilemassa Dainesen Chargeria ja Vulkania päälle tuossa ohimennen. Oli kyllä tosi laadukkaan tuntuisia vermeitä. Molemmissa oli kunnon lämpövuori, joka ylettyi myös hihoihin ja hihansuut oli kyllä parhaat mitä on ikinä tullu vastaan, ei varmaan mene viima sisään. Chargerissahan on vielä semmonen korkea kaulus estämässä viimaa. Noilla varmaan pärjäis vähän viileämmässäkin kelissä? Onko joku kokeillut?
Joutuu varmaan hommaa jonkun Dainesen Alpinestarin kaveriksi, Stuntilla kun ei alle 10 asteen paljon ajella, mutta se onkin hyvä lämpimän kelin takki. Leikkaus tuntui olevan vähän tiukempi kuin Stuntissa, etenkin hihoista, mutta tämmöselle pulkan narulle se on vain plussaa.
tounge.gif

Mulla kokemusta yhden kauden verran, malli on Charger eikä voi moittia. Ja takinhan saa suht. kätevästi vetoketjulla kiinni housuihin (mulla Dainese Firefly).
Ensinnäkin syyt miksi vaihdoin nahka-asuun, 1. turvallisuus ja 2. mukavuus, mulla nämä ominaisuudet painoivat sen verran paljon.
Sovittaessa Dainesen laatu teki vaikutuksen, tuli heti jotenkin turvallinen olo...
bowdown.gif

Edit:Ja takin sisällä vielä Backspace G2 selkäsuoja -aina mukana!
No Chargerissa on se lämpövuori ja mikäs siinä, lämmittäähän se, itse en kuitenkaan tykkää alle +10 asteen kelillä ajella. Voi olla että oon vaan niin mukavuudenhaluinen, tosin kun on nakupyörä niin ei oo katteita viimalta suojaamassa.

P.S.Ainakin Piispanristin Stormilta sai ihan reilut alennukset
smile_org.gif

Back