• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Custom Kimppakiva Viroon. Löytyykö lähtijöitä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jolanda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viron reissu on siirrettävä hamaan tulevaisuuteen.
Pyyhe on valitettavasti heitettävä kehään, jossei sitten jostain löydy silta Viroon?

Hätäilin majoituksesta ja kompastuskivi olikin laivat.
Silja Line ilmoitti ettei pyöriä mahdu sunnuntaina Tallinasta Helsinkiin yhteenkään laivaan.
Vikingline lähtee lauantaina vasta 11.30, eli liian myöhään.
Eckerö Line olisi ollut halvin ja aikataulut ok ja tilaakin olisi ollut, mutta kuka jaksaa istua laivassa kolme tuntia ja paluussa (ylämäestä johtuen?) kolme ja puoli tuntia.

Matka pitää ottaa uusiksi pitemmällä varoitusajalla vaikka ruska-aikaan. Hienoa on silloinkin, ja tilaa varmasti paremmin.

Ei onnistunut tällä kertaa, olen pahoillani.

Terv. Jolanda

Miksei mentäis merta edemmäs ajelemaan kun se on kerta niin helppoa?
Viro on minulle tuttu paikka, joten ehdottaisin 'kartano' kierrosta pohjois Virossa.
Älä pelkää, katu-uskottavuutesi ei ole koetuksella. Kartanot katsotaan kyllä ihan vaan ulkopuolelta, samoin kuin matkalle mahdollisesti osuvat kirkot!
Matkan alussa voisimme käydä katsomassa erään paikallisen kylähullun saarelleen rakentamaa sotamuseota, erikoinen paikka.
Luontoelämys olisi myös tarjolla, mutta sitä en halua paljastaa tässä.

Voisimme jäädä Tallinan vanhaan kaupunkiin kirkon ylisille yöksi.
Mainio, siisti, erikoinen ja edullinen yöpymispaikka keskellä vanhaa kaupunkia. Raatihuoneen tori on ihan vieressä.
Lähellä on vartioitu parkkipaikka johon voi jättää pyörät yöksi.

Eikö olisi mukavaa istua Raatihuoneentorin terassilla ilta-auringossa siemaillen olutta ja katsellen turistien touhuja torilla?

Löytyykö mukaan lähtijöitä lauantaista sunnuntaihin 6-7. kesäkuuta?
Majoituksen varaamisen vuoksi päätöksiä pitää tehdä pian.

ps. Kaikenlaiset pyörät ja kuskit ovat tervetulleita mukaan.
__
Se Kimppakivaa-ajojen veturi.

Ihan törkeen makee idea, mutta ei vielä tiedä irtoaako perheellinen viikonlopuksi
sad_orig.gif

Pidetään korvan takana hetki...

Tämänlaisia sitten lisää, keksi-ikäinen perheenäiti tykkää  
bowdown.gif
.. AIka osuu tällä kertaa vaan OrgÄhtärin reissun kanssa päällekäin. Eesti on kyllä makea paikka, ja kuin siwa; yllättävän lähellä. Perusporoilua ei kyllä kiinnosta siellä(kään) harrastaa.

Tämänlaisia sitten lisää, keksi-ikäinen perheenäiti tykkää  
bowdown.gif
.. AIka osuu tällä kertaa vaan OrgÄhtärin reissun kanssa päällekäin. Eesti on kyllä makea paikka, ja kuin siwa; yllättävän lähellä. Perusporoilua ei kyllä kiinnosta siellä(kään) harrastaa.
Moikka. Harmi että menee päällekkäin. Tule sitten ainakin Fiskarssiin Kimppakivan mukana 24.5. Tiedotan siitä pian tarkemmin.

Jos tarkoitit poroilulla juhlimista, niin ei ainakaan Kimppakivan porukka näytä miltään litrahuulilta.

No pentele, ei pääse teitin kanssa fisseenkään kun toi vkl on täynnä. Seuraavaa ootellessa
biggrin.gif
..

No pentele, ei pääse teitin kanssa fisseenkään kun toi vkl on täynnä. Seuraavaa ootellessa
biggrin.gif
..
Johan on sinulla kalenteri täynnä. Jotta edes johonkin pääsisit mukaan niin varaa itsellesi marras-joulukuun taiteeseen pohjois Thaimaan mp-reissu, minäkin olen lähdössä sille reissulle. Siihen on sen verran aikaa ettet varmaan ole vielä buukannut itteäsi silloin minnekään?!.
Lue tämä ja ota yhteyttä jos innostut.
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=96849

Jos Tallinnaan eksytte niin siinä 25-30km suoraan etelään Tallinasta olisi Kurtnan MP-museo, näkemisen arvoinen paikka.

Tuolla on kartta ja linkin takana joitain kuvia.

Mukavahan tuonne olisi lähteä mutta edellisenä viikonloppuna on SuperRally Seinäjoella ja seuraava viikonloppu menee ajellessa Kustavissa ja Urjalassa, alkaa olemaan aika kortilla :/

Olette viikon liian aikaisin.
Paljonhan siellä matkamotoristeja liikkuu ja seuraavana viikonloppuna vielä enemmän. 12-14.6. perinteiset "Otepää motorataskoggumine".
Google:Otepää Tour 2009
Mukava kokoontuminen,ei mikään massatapahtuma.Suht sama porukka Suomestakin käy vuosittain.
Vihtiläisenä hiukan Ystävyyskaupunkia mainostaa.

Pahasti tekisi mieli lähteä mukaan. Täytyy vielä vähän keskustella kotona viikonloppuvapaasta
wink.gif

Onko ketään matkan varmistanutta vielä tullut?

Onko ketään matkan varmistanutta vielä tullut?
Keskustele ihmeessä vaimosi kanssa. Muista kuitenkin ennenkuin aloitat sanoa jotain kaunista alle. Se muokkaa maata mukavasti asiallesi.

Olenkin ollut vähän huolissani kun ihmiset eivät ole ilmoittutuneet vielä. Aina kaikkeen valmis, luotettava Anumme kera miesystävänsä ovat ilmoittautuneet melko varmasti lähtevänsä, muita ei ihmeekseni ole vielä ilmoittutunut.

Voin kyllä taata että Viron kaunis luonto ja kulttuuri yhdistettynä Kimppakivaan on niin hieno yhdistelmä, että minä ainakin lähtisin mukaan. Ai niin.. minähän olen lähdössä.

Sen pappisseminaarin vintillä yöpymisen vuoksi pitäisi ilmoittautua nopeasti, sittenkään en ole varma saadaanko enää huoneita. Tämä Tallinan vanhankaupungin vanhimman rakennuksen kirkon yläkertaan rakennettu majoitustila on erittäin suosittu yöpymispaikka.
Saahan Tallinasta tietysti hotellihuoneita, mutta se on sitten jo kalliimpaa, eikä niin persoonallista yöpymistä.

Aktivoitukaa ihmiset, tästä tulee oikeasti hieno reissu. En minä tätä muuten viitsisi touhuta.

Johan on sinulla kalenteri täynnä. Jotta edes johonkin pääsisit mukaan niin varaa itsellesi marras-joulukuun taiteeseen pohjois Thaimaan mp-reissu, minäkin olen lähdössä sille reissulle. Siihen on sen verran aikaa ettet varmaan ole vielä buukannut itteäsi silloin minnekään?!.
Lue tämä ja ota yhteyttä jos innostut.
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=96849
et usko, mutta duunijuttuja on buukattu jo loppu vuoteenkin
crazy.gif
.. Makea reissu teillä on ollut, mutta perheellinen ei pysty taipumaan noin aikaa vieviin juttuihin..ehkä sitten joskus..

Mutta, tuommoiset eesti-pikku-tripit on jotain mihin kalenterin ja perheen salliessa pystyy säntäämään, ja kärsivällisenä heppuna oottelen seuraavaa sopivaa.

Sain puhuttua viikonloppuvapaan tuonne 6.-7. kesäkuuta joten mikäli porukka saadaan kasaan niin voisin lähteä mukaan. Force majeure varauksella kuitenkin
wink.gif

Mites käytännön järjestelyjä hoidetaan jos lähtö toteutuu?

Mites käytännön järjestelyjä hoidetaan jos lähtö toteutuu?
Hieno juttu jos lähdet.
Mennään jollain näistä nopeista 100min laivalla Tallinaan, lippujen saanti tuskin on ongelma.
Soitan ensi viikolla Kirkkoon ja kyselen huonetilannetta.
Odotellaan vielä ensi viikko ja katsotaan minkäverran lähtijöitä olisi. Minusta voidaan hyvin lähteä pienelläkin porukalla.

Jos jollakulla on toiveita matkan suhteen, esim.haluaisi ajaa kaksi päivää ja yöpyä jossain matkan varrella, tai palata jo saman päivän iltana takaisin Suomeen, niin antakaa kuulua. Muutoksia voidaan tehdä.
Sana on vapaa.

Dodii, ajattelin lähtee teidän kanssa reissuun kun tuo ilmoitus tuli, mut sitten ilmenikin, et työpaikan MP-kerho on lähdössä Pärnuun 5.6 ja takaisin 7.6 eli sinne siis tulee lähdettyä... no ainakin samalla suunnalla ollaan
biggrin.gif

Onko tässä mahdollisuutta säävaraukseen? Kiinnostusta virossa pyörimiseen on ehdottomasti, mutta sokerista kun olen niin kaatosateessa ei oikein viitsisi lähteä kuin kotilolla
tounge.gif

Onko tässä mahdollisuutta säävaraukseen? Kiinnostusta virossa pyörimiseen on ehdottomasti, mutta sokerista kun olen niin kaatosateessa ei oikein viitsisi lähteä kuin kotilolla  
tounge.gif
Olen itse erittäin mukavuuden haluinen, joten kyllä kelit otetaan tässä tapauksessa huomioon. Toista olisi jos oltaisiin lähdössä pitemmälle matkalle. Tämä on hyvä foorumi reagoida nopeasti sään muutoksiin. Otan selvää miten matkalippujen kanssa on jos matkalle ei lähde.

Dodii, ajattelin lähtee teidän kanssa reissuun kun tuo ilmoitus tuli, mut sitten ilmenikin, et työpaikan MP-kerho on lähdössä Pärnuun 5.6 ja takaisin 7.6 eli sinne siis tulee lähdettyä... no ainakin samalla suunnalla ollaan
biggrin.gif
Onhan teillä varmasti yöpymiset varattu Parnussa? Se on hankala kaupunki kesällä saada huoneita. Kerran jäimme ilman vaikka oli etukäteen varattu. Kaksi tuntia virkailija soitti kaikki mahdolliset majoitukset läpi, silti piti lähteä yön selkään ajamaan kun ei sänkyjä löytynyt.
Hyvää matkaa meile kaikille.

Back