• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Corbin-istuimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuppervaari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
EP
Mitä mieltä oletta ko penkeistä?
Itse olen ollut aikeissa hommata, mutta olen kuulut että se olisi liian pehmeä?
Nyky penkkiä (st1100) moitin hieman liian kovaksi. Varsinkin coretexit jalas meinaa pepa kipeytyä illan lähetessä.
sport05.gif

XX:ssä Corbinin satula. Kovempi se on kuin orggis ja matalampi. Sen jälkeen kun siihen mataluuteen tottui, en pois vaihtais
smile_org.gif

Jenkit myös väittää että on hieman kovempi, mutta kun paremmin muotoiltu niin peppu ei kuitenkaan puudu niin paljon. Jos lontoon kieli taipuu, kannattaa katsella www.st-owners.com ==> sieltä Corbin-haulla on aika paljon tarinaa. Olen aikeissa ostaa talven aikana ko. satulan omaan Pannariin tai ehkä Sergeant, jota pidetään parempana. Ranskalainen TopSaddlery tekee kuulemma myös ihan hyviä jakkaroita.
sport05.gif

062802jumpie_prv.gif

Siinähän sitä.Orkkis penkkihän o muuten ok,mut joteski se reuna painaa.

Taitaa tietää rahanmenoa taasen...

Kiitos!

Corbinin toimitusaika on noi 8 viikkoa, kannattaa sitte tilata hyvissä ajoin ennen kauden alkua.

Mulla oli Fasussa Gunfighter, nyt on tilauksessa Bläkkäriin. Kovahan se on, ja takanaistuvan tila on pienempi kuin orginaalissa. No eipä siellä mun pyörässä juuri ketään istukkaan, joten tärkeintä on kuskin persii ennen kaikkea.

Saksasta tilasin pari vuotta sitten R1100RT:n penkin, näyttää hinta nousseen niistä ajoista yli satasella. Hinta hirvitti silloinkin, mutta on ollut sen arvoinen.

Mitä mieltä oletta ko penkeistä?
Itse olen ollut aikeissa hommata, mutta olen kuulut että se olisi liian pehmeä?
Nyky penkkiä (st1100) moitin hieman liian kovaksi. Varsinkin coretexit jalas meinaa pepa kipeytyä illan lähetessä.
sport05.gif
Minä sain vinkin "satulasepästä" http://www.verhoomoprima.com/primahtml/fullfront.html
Tämä kaveri kuulemma tekee kaiken itse? Kyselin hintoja, mutta kaveri sanoi, että tuo satula näytille, niin hän kertoo hinnan!
Meinaan mennä kauden päätyttyä näyttämään satulaa. Minä haluan FJR:ni satulaan 3 cm lisää korkeutta! Saas nährä kuin äijän käy!

Corbin'ista ei saa selvää, onko se matalampi (FZS1000). Jos mun kilosuklaa siirtyy naiselle, tarvii satulaa pari senttiä matalammaksi...
Mulla oli Fasussa Corbinin Streetfighter. En nyt sanoisi että matalampi kuin orggis. Eri muotoinen, kuskin tila isompi (ja vastaavasti kyytiläisen tila pienempi), aika kova. Muoto on sellainen että ihan tankissa kiinni ei ole kiva istua. Mutta jos laittaa Fasuun suoran stongan, laskee stongaa hieman, ja Corbinin satulan, saa iso mies pyörään paremmin tilaa ohjaamoon.

Mataluutta tuolla tuskin saa, ainakaan mä en huomaanut.

SV sai sitten Corbinin

Joo on kovempi kun orkkis Suskan satula, mutta muotoilultaan "leveämpi" eli perse istuu paremmin. En oo kun yhden 150km testaillu.

Hieman matalampi keskeltä johtuu pehmusteen muodosta.
eBay:stä hommasin uuden ja nätisti tuli Härmään tosin valtio otti kymmenyksensä.
Jäi silti yli 30% halvemmaksi kun www.corbin.de

SV sai sitten Corbinin

Joo on kovempi kun orkkis Suskan satula, mutta muotoilultaan "leveämpi" eli perse istuu paremmin. En oo kun yhden 150km testaillu.

Hieman matalampi keskeltä johtuu pehmusteen muodosta.
eBay:stä hommasin uuden ja nätisti tuli Härmään tosin valtio otti kymmenyksensä.
Jäi silti yli 30% halvemmaksi kun www.corbin.de
Paljonko penkki tuli kaikkiaan maksamaan? On ollut itelläkin mielessä josko corbinin penkin hankkis sebariin.

Halpahan tää harastus on eli 200USD eBay + 60Eur tullit+alvit

Kuljetus kuluista ei tarvinnut maksaa mitään tällä kertaa.

Nyt olen penkkiin tottunut ja juu tykkään sopivan kova ja "leveämpi" persiin osuus ei puudu ja alussa oli hieman liukas, mutta sekin nyt alkaa häipymään.

Toi Corbinin geeli kaippa muotoutuu persiiseen tai sit perse muotoutuu geeliin... Ei harmita oli hintansa väärtti tällä kokemuksella.

confused_orig.gif
Siis jottain 300€ kaikkiaan..likimain..juu pittääpä miettiä..aikahalpa on ,mutta elämä on
wink.gif
heh thänks!

Back