Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Kilometreistä voi suuntaa antavana pitää 10tkm/ajokausi.
Tallissa odottelee -04 ja 28tkm ajettu bläkkäri tulevaa ajokautta.Luotettava ja varmatoiminen pyörä mielestäni,
päädyitpä minkä-ikäiseen tahaansa.
Ja en ole omaani myymääsä
Tuota voisi pitää ehkä keskiarvona... mutta minä en ainakaan hakkaisi kiveen että jos pyörällä on ajettu vähän/kesä pitäisi kellojen soida.
Tutulla kauppiaalla on 3 vuotta vanha Susna Bandiitti jolla on ajettu n.4000km ja niistä kilometreistä on avopuolisoni ajanut varmaan 2000km, eli kauppias itse on ajanut n.700km/kesä.
Minä olen saanut ainakin sellaisen kuvan että on paljon porukkaa joilla on pyörät, mutta sitten ei kuitenkaan ajella muuta kuin lähikioskille kaffille ja vain auringon paisteessä.
Mikäs se on ostellessa pyöriä varastoon seisomaan jos on rahaa
Yllättävää, että tullin tilastoja tutkimalla huomaa Blackbirdien ehtymättömän virran ulkomailta... Silti mallia on tarjolla kotimaassa vaikka kuinka paljon ja uusienkin myyntimäärä on tilastojen kärkipäässä. Eikö kysyntä kohtaa tarjontaa vai onko sittenkin käytettyjen pyynnit pielessä? Neljä/viisi vuotta vanhojen hinnat pyörivät 12000-13000 euroa, uuden saa hieman yli 14000 euroon...
Mitähän liikkeet mahtavat näistä vaihdossa tarjota?