• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

CBR1000RR tietoja kaivataan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Needle
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Millasia lukemia mahtaa lukea kyseisen pyörän omistajilla rekisteriotteessa tehojen ja omamassan kohdalla?

Muistaakseni omamassa 208 kg ja tehot 126 kW. Ote ei ole nyt just käsillä, mutta silleen ne oli erittäin suurella todennäköisyydellä. Siis 2006 malli kyseessä (2007 sama)..

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Sä oot saanut ostettua 3 kg kevyemmän yksilön! Mulla lukee kyllä omamassan kohdalla 208 kg. Ja tehot oli sen 126 kW.

Kiitoksia vastauksista
bowdown.gif
Entä onkos kukaan laittanu superbike tankoa kyseiseen häksättimeen... itsellä kun ei roppa kestä kyykistelyä niin pitäs tuollasetki viritelmät iskeä mopoon
lookaround_orig.gif
Eikös tässä pyörässä ole ohjausiskari just pahimmilleen siinä yläkolmion päällä
confused_orig.gif

Kiitoksia vastauksista
bowdown.gif
Entä onkos kukaan laittanu superbike tankoa kyseiseen häksättimeen... itsellä kun ei roppa kestä kyykistelyä niin pitäs tuollasetki viritelmät iskeä mopoon
lookaround_orig.gif
Eikös tässä pyörässä ole ohjausiskari just pahimmilleen siinä yläkolmion päällä
confused_orig.gif
Ohjausiskarimokkula on siis siinä tankin ja yläkolmion välissä, ei yläkolmion päällä. Asiaviestejäkin näemmä katoaa...

Aika jännä ero muuten
smile_org.gif
! Mä saan vakuutukset "halvemmalla" siis. Eipä taida kolmen kilon erolla olla merkitystä hinnassa
biggrin.gif
. Mut 2006 malli mulla, rekattu touko tai kesäkuulla. Ei ylivuotinen. Näemmä on rekisteriotteessa samat kuin vanhemmassa mallissa
tounge.gif
.

Koska on tullut myyntiin nykyisellä tekniikalla oleva 1000RR?

Onko mitään tietoa koska on tulossa uusi malli, joka on teknisesti erilainen? Ei siis pelkästään uusia värejä.

Mjoo mittaristo on ruma ku synti. Pakko kuitenkin todeta että hyvin siitä näkee kaiken oleellisen jos vrt. esim. zx6 /10r:rrän mittaristoon
smile_org.gif

Back