Palaa molemmat yhtaikaa.
Jenkkifoorumeilta voi löytyä valokuvioasiaa tuosta kahdentamisesta, kun siellä tuo tuninki on ollut enemmän muodissa ja puolivaloilla ajaminen siten enemmän ahdistusta aiheuttavaa. Mut voihan tuota täältäkin heppuja löytyä.
cbrworld aiheesta notta ( HOX - Ketjua kun selaa pidemmälle, niin paljastuu, että tämä kytkentä ei pelitä kauaa... Kannattaa tehdä fiksummin. )
Jos itsellä riittäisi intoa modiin, niin tutkisin ensiksi, että millaisen valokuvion pitkän puolen umpio tekee lyhyellä valolla eli vaikuttaako puoli kuvioon, vai tekeekö polttimon tyyppi kuvion. Minulle ei riittäisi se, että molemmilla puolilla palaa valo, vaan sitten ärsyttäisi se, että ovatko ne identtiset
Edit: Tutkiskelin asiaa vähän ja hommahan menee niin, että kumpikin poltin on sama ja samantehoinen. Pitkän valokuvio tehdään ainakin umpion muodolla, mutta ilmeisesti myös polttimon asennolla/kulmalla umpiossa(?) Minulle ei ole pyörää nyt tässä hollilla, joten itse en pääse katsomaan, miten se poltin muka voisi olla jossain eri asennossa, kuten joku jossain internjetin syövereissä väitti. Tässä kuitenkin
peilien muodot.