• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

CBR 1000 F:n vaihdeaski?

Sijainti
Ylöjärvi
Onko ollut laatikon kanssa ongelmia?? Minulla -99,63tkm ajettu.Tökkinyt useammalla vaihteella vaihtaessa eli jättää välille.Hondan omilla 10-40 öljyillä oon mennyt.Kiitos ja kumarrus!!!
bowdown.gif

Mulla on vuoden 90 cbr 1000F ja ajettu 81 tkm. Laatikko pelaa kuin unelma: Öljyt Motulin 10w/40 technosynthetic tai jotain.......Ei välivapaita ym. Ja kuumana pelaa myös hyvin!
062802jumpie_prv.gif

Vanhan suitsan 67 tkm ajettu laatikko tuntui heppoiselta hondan laatikkoon verrattuna... Mistä lie johtui... Öljyistä?
Tiedä häntä....
nixweiss.gif

Tähän on pakko heittää, että itsellä 89 110000km ajettu peli ja vaihdelaatikko toimii erittäin hyvin. Tosin en tiedä onko korjailtu. Vaihteet loksahtelee melkein mukavammin ku edellisessä 00 vm kuussatkussa.

itsellä meni 80 000kieppeillä 2-ratas+ siirtäjä(sai kyllä saapastakin) ja jos ketjut on liian löysällä niin ilmoittelee itselläni ainakin välivapailla.
062802moto_prv.gif

eiköhän niitä väli vapaita ala ilmestyä pikkuhiljaa jos ei vaihda kunnolla niitä vaihteita, et jättää ns puol tiehen sen vaihtamisen ja sit pikkuhiljaa alkaa vaihteensiirtäjä kulahtaa ja jättää niiitä välivapaita.

Purkaa vaihdepolkimessa oleva "nivel" ja putsaa se, jo pelaa vaihteet! 12 mm pultti auki, holkki pois tiivisteineen, putsaus, voitelu ja kasaus. Ei tartte välttämättä poorista irrottaa. Homman kesto 5 min!

Back