Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
CB 900 F ja F2 -malleja tuotiin Suomeen aikanaan, joten ei koske juuri näitä malleja tuo... Tosin tuon ikäisiin on kotimainen varaosavalmius ehkä joidenkin mallien kohdalla eioota mutta positiivisiä yllätyksiä voi olla. Ja ulkomailtahan ne täkäläisetkin kauppiaat ne hankkii.Osat (suurimman osan) joudut tilaamaan ulkomailta pyöriin joita ei ole virallisesti tuotu suomeen...
Englannista David Silveriltä esim.
Ei halpaa...
Mitä tällä tarkoitat, että vaatii jo aika ammattimekaanikon? Oliko pyörässä paljonkin vikoja? Eipä taida sitten olla mua varten, olen nimittäin kaukana ammattimekaanikosta...suurin mallivika taitaa olla se, että mallin valmistus loppui 84?
Itsellä oli kolmisen vuotta tommonen joskus 95-98? Ihan hieno pyörä, kone vääntävä, mutta vaatii tänä päivänä jo aika ammattimekaanikon, että pysyy ajossa ja toimii.
Kuinkahan paljon kahden erityyppisen pyöränosat käyvät keskenään?CB 900 F ja F2 -malleja tuotiin Suomeen aikanaan, joten ei koske juuri näitä malleja tuo... Tosin tuon ikäisiin on kotimainen varaosavalmius ehkä joidenkin mallien kohdalla eioota mutta positiivisiä yllätyksiä voi olla. Ja ulkomailtahan ne täkäläisetkin kauppiaat ne hankkii.Osat (suurimman osan) joudut tilaamaan ulkomailta pyöriin joita ei ole virallisesti tuotu suomeen...
Englannista David Silveriltä esim.
Ei halpaa...
Eivätkös kaikki CB900F/F2-mallit ole "Bol d'Or":eja?Okei perusosat on sitä samaa huttua, mut esim. just se alakerran suuntaaja oli Boldorin mallin oma...
Eli käytössä vain siinä ja CB 650:ssä.
Ehkä ei muissa malleissa kun on aiheuttanut ongelmia...
Onkos kilometrejä tullut paljonkin?Kolme kesää on alla ollut 900 F -81. Ei moitteen sijaa.![]()
Viime kesänä tuli 7500 km. Kävin pohjois-Norjassa jäämerellä kastamassa varpaita. Viikon aikana kilometrejä tuli 2700. Pyörä toimi kuin ajatus, ei pienintäkään ongelmaa. Tänä kesänä on tarkoitus lähteä kiertämään saariston rengastie.Onkos kilometrejä tullut paljonkin?Kolme kesää on alla ollut 900 F -81. Ei moitteen sijaa.![]()
kaverini on juuri laittamassa myyntiin museokatsastettun 900 Bol d'Orin.... nätti ja siisti....Itsellä kanssa harkinnassa sama pyörä... Jotenkin olen tuohon F:ään juuri ihastunu...