• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

CARPIMOTO

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jakez
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos tilaan Carpimotolta vilkut, niin tulevatko ne 2 kpl paketissa vai pitääkö laittaa tilauskohtaan määräksi 4 jos haluaa neljä vilkkua? Jos laittaa määräksi 2, niin tuleeko kaksi kahden vilkun pakettia vai kaksi yksittäistä vilkkua?

Jos siinä kohdalla lukee "1 piece", niin se tarkoittaa yhtä vilkkua. Itse merkitsin "2" ja sain kaksi kpl, eli kaksi vilkkua. Vasemman ja oikean. Samassa paketissa.
biggrin.gif

En sitten tiedä, aukaiseeko ne paketin ja lähettää vaan toisen, jos merkitsee "1"?-)

Kiitos. Sen takia sekoilinkin kun olen niitä nähnyt kahden kappaleen paketissa. Kai noi samat eteenkin sopii.

Usein vilkuissa vielä toiselle puolelle mopoa eri koodi kuin toiselle. Yleensä jokin vesireikä tms erilainen. Eli vasen etu- ja oikea takavillkku samanlaisia ja toisin päin ristikkän samanlaisia... Tiedä sitten onko tilaamissasi sama juttu?  
nixweiss.gif

Jos siinä kohdalla lukee "1 piece", niin se tarkoittaa yhtä vilkkua. Itse merkitsin "2" ja sain kaksi kpl, eli kaksi vilkkua. Vasemman ja oikean. Samassa paketissa.
biggrin.gif

En sitten tiedä, aukaiseeko ne paketin ja lähettää vaan toisen, jos merkitsee "1"?-)
niin siinäkö wasemmanpuoleisessa on se jenga eripäässä
biggrin.gif
biggrin.gif

juuh... kappaleittain ne juupelit mainostaa näyttää edullisemmilta....
omg.gif

Back