Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko sulla kulunu noi renkaat kuinka? Paljo oot ajanu noilla kummeilla? Niin eiköhä jokaisen renkaan saa suttaan020:t saa kyllä märällä sutimaan vaikka alla onkin "tehoton" kusiainen. Mutta eiköhän joka nakki tuppaa niin tekemään..
Kokonaisuutena kuitenkin olen erittäin tyytyväinen. Kerran ihan vikoilla syysviileillä & -liukkailla huomasin että perä rupeaa irtoomaan kantatessa, mutta kysehän saattoi olla "ajovirheestä"..![]()
edittiä: lisäys..
Tosi paljon on sinulla kumit kilometrejä kestäneet - hyvä niin!Ei paljoo...muistaakseni reilu kymppi ajettu eturenkaalla ja vajaa kymppi takasella. Vois hyvinkin kuvitella ajavansa toiset mokomat lisää. Ei siis huolestuttavaa kulumista tapahtunut. Ei burnattu mutta muuten ajattu...hmm.."monipuolisesti" pl. rata-ajo..Tosin en kyllä kovin tarkkaan kuntoa katsonutkaan kun mopon talliin jätin..![]()
020 on enempi sport-touring kun 010, sen pitäis kestää pidempään koska seos on kovempaa. Siks se on myös kalliimpi. Tietävämmät korjatkoot jos taas oon väärässä..
Eipä mulla ainakaan isommin lipsunu ikinä vaikka oli tonnisessa cebarissa takana useampikin 020.Ihan hyvä yhdistelmä kuussatkuun. Isommassa voi tulla ongelmia märkäpidon kanssa tuolla 020 mallilla. Kestää isältä pojalle tuo takanen.... Mulla kyllä kului melko pahasti, mutta johtui käytöstä/käyttötavasta....
Oiskohan tuo RS juurikin samaa painoluokkaa Acen kanssa... Onko kokemuksia muista renkaista, miten ovat kestäneet/käyttäytyneet Yammun alla?Pistetään nyt tänne kun on monta samanlaista aihetta. Catissa kesti hyvin pitkään tollanen yhdistelmä, Acessa taas nyt takasella ajettu ~8tkm ja etusella ~9, molemmat suht entisiä.