Morjesta vaan kaikille rekisteröidyinpä vihdoinkin tänne motorggiin viestejä onkin tullut jo luettua.
Kertokaa mulle, koska on tullut voimaan niinkin päätön laki, ettei bonareita saa siirtää autosta pärrään?
Itsellä oli 4 vuotta sitten vuoden vanha 600 cebari. Tähän ja edellisiin fillareihin täydet bonarit. Nyt piti välillä ajella autoilla joten tottahan siirsin bonarit sinne.
Tänään järkytyin, kun rupesin siirtelemään myydyn auton bonareita juuri hankittuun CBR 1000f pärrään. Eipä kuulemma enää käykkään!!!
!! Karmeaa! sanon minä. Firmalla pakettiauto, joten kesällä ei omalle autolle ole käyttöä, nyt bonuksia roikkuu turhan panttina. Entäs vanhat kunnon talviautot, eihän niitäkään raaski pitää...
Mikä ihmeen peruste voi olla tälläiselle säännölle.
Oisivat edes ilmoittaneet Tapiolalta, että jos nyt et osta pyörää, niin bonukset jää noihin koppeihin pysyvästi...
No juu, ääretön sapetus kyllä nousi tästä vakuutusmaksujen tuplaamisesta.
Kuitenkin tänä kesänä meikäläinen
Ympäri eurooppaa
jeah liian pitkä tauko välissä 
Kertokaa mulle, koska on tullut voimaan niinkin päätön laki, ettei bonareita saa siirtää autosta pärrään?
Itsellä oli 4 vuotta sitten vuoden vanha 600 cebari. Tähän ja edellisiin fillareihin täydet bonarit. Nyt piti välillä ajella autoilla joten tottahan siirsin bonarit sinne.
Tänään järkytyin, kun rupesin siirtelemään myydyn auton bonareita juuri hankittuun CBR 1000f pärrään. Eipä kuulemma enää käykkään!!!
Mikä ihmeen peruste voi olla tälläiselle säännölle.
Oisivat edes ilmoittaneet Tapiolalta, että jos nyt et osta pyörää, niin bonukset jää noihin koppeihin pysyvästi...
No juu, ääretön sapetus kyllä nousi tästä vakuutusmaksujen tuplaamisesta.
Kuitenkin tänä kesänä meikäläinen