• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

bläkkärin vaihto bleidiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mazak
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mikä tätä pientä ihmisen mieltä taas vaivaa....?
kävin testaan uuden bladen ja kun tuntu hyvältä ja repsol värikin menee mun makuuni...niin...niin....asiaa hetken mietittyäni olen jo ihan sekasin...taitaapi mennä taas pyörä vuoden vanhana vaihtoon.....tulin vain siihen tulokseen että en halua enään matkustaa pyörällä vaan myös ajaa sillä...eli hankinko bladen?.....
tounge.gif

Päätös on jo tehty, eli hankit!!! Ja onhan se ihan v.....n hieno peli juuri Repsol värityksellä, eli kauppaan MARS!
biggrin.gif

mikä tätä pientä ihmisen mieltä taas vaivaa....?
kävin testaan uuden bladen ja kun tuntu hyvältä ja repsol värikin menee mun makuuni...niin...niin....asiaa hetken mietittyäni olen jo ihan sekasin...taitaapi mennä taas pyörä vuoden vanhana vaihtoon.....tulin vain siihen tulokseen että en halua enään matkustaa pyörällä vaan myös ajaa sillä...eli hankinko bladen?.....
tounge.gif
Itse vaihdoin aikanaan Blackbirdin tuohon 929RR:ään. Nyt ajelen CBR1000RR:llä.

Blackbirdin jälkeen oli hieman totuttelua Bladen tiukempaan ajoasentoon (pituus 189cm). Hain kuitenkin Bladella hieman erilaisia ominaisuuksia kun mitä Blackbirdillä oli tarjota. Ominaisuuksia hain ja niitä sain.

Sekä Blackbird että Fireblade ovat molemmat hemmetin hienoja pelejä omassa luokassaan. Valinta riippuu täysin siitä mitä haluaa pyörältään. Itse olen erittäin tyytyväinen nykyiseen 1000RRään.

Käy kokeilemassa 1000RRää ja rohkeasti päätöksiä peliin. Suuntaan tai toiseen
biggrin.gif

Itsekkin olen iirtynyt -03 Blackbirdin selästä nykyisen kokomustaan Bladeen.
Iloa on riittänyt ja kyllä ne satunnaiset kakspäälläajotkin voi heittää.
Blade on loistava peli
062802jumpie_prv.gif

Itse siirryin 600cc Honda leiristä juuri Yamahan puolelle uuden R1:n muodossa. Suosittelen että käyt kokeileen uuden R1:n, K5 gixxerin ja Kawan R10 ennen kuin teet kaupat Bladesta. Vaikka olisit kuinka Honda mies
tounge.gif

Kaikki hienoja pyöriä, imo ei kannata kuitenkaan ostaa merkkiä vaan se joka istuu parhaiten omaan kouraan.

giksua en oo uusista ajanut.muita kyllä on tullut kokeiltua ja merkkiuskollinen en ole..aiempi oli kawa ja suunnitelmissa oli hankkia hajapussi..mutta..kyllä asia nyt vaan näyttää kallistuvan ton hondan puoleen...ei sille mitään mahda.nimi lappuun ja sillä selvä..saapahan loman kulumaan paremmin...kohta on sit tampereel taas yksi hymysuu lisää..
tounge.gif

no niin...reilun kuukauden pyöriä testatessa ja rankasti
033102beer_1_prv.gif
ottaessa huomaan palanneeni lähtökohtaan..eli eilen tuli tilattua maahantuojan viimenen repsol....kuukausi meni hukkaan hyvää ajoaikaa miettiessä ihan selvää asiaa...muut tonniset eivät vaan miellyttäneen samalla tavalla kuin blade..ny si viikko odotellaan...ja taas
033102beer_1_prv.gif

taisi löytyä tampereen alepubista jos en ihan väärin muista...ja alkoholilla ei ollut asiaa..köh..
biggrin.gif

viikon tässä joutuu vielä odottelemaan uutta vehjettä..
no tarttee sen aikaa antaa blakille kunnolla kyytiä..

no niin...reilun kuukauden pyöriä testatessa ja rankasti  
033102beer_1_prv.gif
ottaessa huomaan palanneeni lähtökohtaan..eli eilen tuli tilattua maahantuojan viimenen repsol....kuukausi meni hukkaan hyvää ajoaikaa miettiessä ihan selvää asiaa...muut tonniset eivät vaan miellyttäneen samalla tavalla kuin blade..ny si viikko odotellaan...ja taas  
033102beer_1_prv.gif
Sitten kun kyllästyt tuohon joulukuusiväritykseen voin kertoa sulle missä on Mastonin mattamustatölkit tarjouksessa, sitten saat tehtyä hienosta täydellisen, vähän tähän tapaan

http://www.mp-foorumi.com/kuvat....40.html

Eikun oikeesti, hauska kuulla että joku päätyy "ylipainoiseen ja alitehoiseen lehmään" vielä koeajojenkin jälkeen, useimmat taitaa ostaa litrakyykyista sen joka on lehtien mukaan "eniten" ja oman perstuntuman sijaan määräävä valintakriteeri on Essonbaarifactor  
biggrin.gif

Onnea valinnalle!

Mitenkähän hyvä mahtaisi tulla, jos oman bladen alakatteen maalais tommotilla edellämainitulla ja kuvatulla mattamustalla? Aika houkuttelevalta näytti peli kuvassa!!!

Back