Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huhpakokäyristä tunkkasin, vähä jännitti mutta kyllä ne kesti eikä menny lommolle.
Juuri noin! Etulokarin irrotus helpottaa tod.paljon tota hommaa. Tunkilla oon kyllä nostanu motin alta(vaneerin pala ja kumi välissä tietty) sen muutaman sentin että saa takanakin maahan kiinni, sen jälkeen saa rauhassa puuhastella, pysyy mopedi pystyssä varmasti.Etulokari irti (4*kuusiokoloruuvi), perä painettuna keskiseisontatuella maahan, niin lähtee vetämällä eteenpäin. Ei tartte nostaa millään, eikä jarrusatuloita irroitella.
Laudanpätkä tai jääkiekko lohko alle ja tunkilla siitä ylös. Kuorma on pieni eikä vaurioita millään tavalla pyörää. Sitten tosiaan kannattaa ottaa etulokasuoja suosiolla irti ja molemmat jarrusatulat. Letkujen varaan ei kannata jättää roikkumaan, vaan nippusiteillä ylhäältä kiinni.Sen kummemmin asiaa vielä tutkimatta kysyn ensin että miten olette rastaan etusen saannu ylös renkaan vaihtoa varten? Löytyykö sieltä joku hyvä paikka josta se kestään tunkata ylös ja pysyy hyvin paikallaan.
Näin minäkii sen teen...Taljalla, stongiin vaan liinat kiinni ja ylös![]()
Tietty tarttee ottaa ainaskin toinen jarrusatula irti, olen itse ottanu oikeanpuoleisen, on helpompi kun ei ole sitä orja sylinteriä![]()
Vanteeseen suosittelen laitetavaksi teippiä, naarmuntumisen estämiseksi![]()