• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bilteman Moottorinpesuaine?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JeTi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Tampere
Ostin törpön tommosta kun otti silmään. Pitäs lähteä kovempikin jankki irti moottorista. Onkos kukaan kokeillu kyseistä tököttiä? Että onko toi ihan
033102ass_1_prv.gif
vai
062802jumpie_prv.gif
?

No jos kerran olet jo ostanut,niin kokeilemallahan se selviää.Ja kerro sitten kuinka kävi
wink.gif

Tiiä tuosta ison B:een kamasta vaan itte oon tyytyväinen tuohon tököttiin
"Poistaa maantielian, öljyn sekä rasvan ja ylläpitää koko pyörän loistavassa kunnossa."

Kovat on tökötit, kun mainospuheen mukaan voi ilmeisesti unohtaa pyörän huollotkin välittömästi! Mä menen heti huomenna selvittyäni näistä muutamista oluista, ostamaan pullon tota AutoGlymiä...

biggrin.gif

Sori, oli pakko...
033102beer_1_prv.gif

Tiiä tuosta ison B:een kamasta vaan itte oon tyytyväinen tuohon tököttiin
"Poistaa maantielian, öljyn sekä rasvan ja ylläpitää koko pyörän loistavassa kunnossa."

Kovat on tökötit, kun mainospuheen mukaan voi ilmeisesti unohtaa pyörän huollotkin välittömästi! Mä menen heti huomenna selvittyäni näistä muutamista oluista, ostamaan pullon tota AutoGlymiä...

biggrin.gif

Sori, oli pakko...
033102beer_1_prv.gif
Juu lian poistaa ja melkee koneenki korjaa ...tai ainakin poistaa lian tai no pitää "vehkeet" puhtaana
tounge.gif

Ainakin crc tuotteiden moottorinpesu on sellasta et lähtee vaan paineistetulla vedellä irti pinnasta. Hankaamalla leviää vaan, tiedä sit millasta Bilteman mössö on...

- Pasi

itse en vielä ole kokeillut... mut tuttava kehui todella hyväksi aineeksi... ihmeellistä ollakseen mätänetin ainetta
crazy.gif
... ups
kaboom.gif

Itse ostin kokeilumielessä rasvankylmäpoistoainetta bilteamasta 5l kannun. Ei ihan k10 veroinen mutta ihan toimivaa ainetta pyörän pesuun vanteet sai puhtaiksia eikä maalit ottaneet itseensä.

Hyvin lähtee paskat, haisee tosin samalle ku lamppuöljy että se ajaa varmaanki saman asian.

Back