• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bike World huolto..luokatonta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kiukku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Aprilian osalta nuo huollot on toimineet ihan ok, Simo oli aiemmin Järvisen Matilla (MJL) hommissa ja kun Matti on nyt hävinnyt näistä kuvoista niin Simo on hoidellut mun pyörän huollot.
Tosin nyt olen teettänyt isommat huollot Lahdessa (Rautsin Paja) kun Rautsi on mun vanhoja tuttuja vuosien takaa, ja hyvä kaveri näissä hommissa.

Onko tuoreita kokemuksia Tampereen bikeworldin huollosta? Onko hinnat linjassa muiden yritysten kanssa ja tekevätkö työt kunnolla ja huolto-ohjelmaa varmasti noudattaen?

Bikeword Turku on toiminut aika kivasti huoltojen osalta. Viimeiksi he eivät löytäneet ABS-vikaa, mutta etsivät sitä tarmokkaasti ja lupasivat ottaa sen myöhemmin parenpaan tarkasteluun. Laskua eivät kirjoittaneet ja Romu antoi Bemarin käyttöön huollon ajaksi. Vika johtui sitten vääntyneestä ABS-kehästä, jonka olin itse rikkonut rengsta vaihtaessani. Itse rikoin, itse korjasin.

smugu sanoi:
Onko tuoreita kokemuksia Tampereen bikeworldin huollosta? Onko hinnat linjassa muiden yritysten kanssa ja tekevätkö työt kunnolla ja huolto-ohjelmaa varmasti noudattaen?
Tähän ei vissiin kenelläkään ollut kokemuksia?

Pet_M sanoi:
MP Korvenpää ja Kalevan MP huolto on vastaus jos ei jotain pysty itse tekemään sekä tietysti Bike Doctor :thumbup:
No tämä ei mun kysymykseen vastannut mitenkään, mutta kiitos tyhjästä kuitenkin.

smugu sanoi:

Minulla on kokemusta kyseisestä paikasta muutaman vuoden ajalta, eikä toistaiseksi ainakaan ole ollut mitään erityistä valittamista.

Mutta mistä sen kukaan voi minkään pajan osalta tietää että onko kaikki huolto-ohjelmassa mainitut kohteet varmasti tarkistettu..

zed sanoi:
Minulla on kokemusta kyseisestä paikasta muutaman vuoden ajalta, eikä toistaiseksi ainakaan ole ollut mitään erityistä valittamista.

Mutta mistä sen kukaan voi minkään pajan osalta tietää että onko kaikki huolto-ohjelmassa mainitut kohteet varmasti tarkistettu..
Kiitos vastauksesta. Joo se pitää vaan toivoa, että ne tekevät kaikki huolto-ohjelmaan merkatut toimenpiteet ja tarkastukset. Luulisi kuitenkin, että nämä valmistajat (vaikkapa Honda ja Indian) olisivat aika tarkkoja siitä, että sitä ohjelmaa noudatetaan kun ovat itse sitten maksumiehenä takuun aikana jos jotain hajoaa. Mutta eivätpä he ole siellä niitä huoltoja valvomassa.

Back