HondaCebari
Espoo / Horo
Koskaan saanut edes vastausta kun kyselin huoltoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähän ei vissiin kenelläkään ollut kokemuksia?smugu sanoi:Onko tuoreita kokemuksia Tampereen bikeworldin huollosta? Onko hinnat linjassa muiden yritysten kanssa ja tekevätkö työt kunnolla ja huolto-ohjelmaa varmasti noudattaen?
MP Korvenpää ja Kalevan MP huolto on vastaus jos ei jotain pysty itse tekemään sekä tietysti Bike Doctorsmugu sanoi:Tähän ei vissiin kenelläkään ollut kokemuksia?
No tämä ei mun kysymykseen vastannut mitenkään, mutta kiitos tyhjästä kuitenkin.Pet_M sanoi:MP Korvenpää ja Kalevan MP huolto on vastaus jos ei jotain pysty itse tekemään sekä tietysti Bike Doctor![]()
smugu sanoi:Onko tuoreita kokemuksia Tampereen bikeworldin huollosta? Onko hinnat linjassa muiden yritysten kanssa ja tekevätkö työt kunnolla ja huolto-ohjelmaa varmasti noudattaen?
Kiitos vastauksesta. Joo se pitää vaan toivoa, että ne tekevät kaikki huolto-ohjelmaan merkatut toimenpiteet ja tarkastukset. Luulisi kuitenkin, että nämä valmistajat (vaikkapa Honda ja Indian) olisivat aika tarkkoja siitä, että sitä ohjelmaa noudatetaan kun ovat itse sitten maksumiehenä takuun aikana jos jotain hajoaa. Mutta eivätpä he ole siellä niitä huoltoja valvomassa.zed sanoi:Minulla on kokemusta kyseisestä paikasta muutaman vuoden ajalta, eikä toistaiseksi ainakaan ole ollut mitään erityistä valittamista.
Mutta mistä sen kukaan voi minkään pajan osalta tietää että onko kaikki huolto-ohjelmassa mainitut kohteet varmasti tarkistettu..