Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eip ole mutta Berikin puku ollut jo 2 vuotta ja on kunnossa vielä...Onkos kellään kokemuksia/tietoa kyseisestä nahkajakusta?
Olen itse todennäköisesti ostamassa Berikin 1-osaista nahkapukua. Osaatko sanoa vertausta vaikkapa normaaliin vaatekokoon. Fc-motolta kun olen tilailemassa, niin mielellään saisi sattua ekalla kerralla oikean kokoinen.Eip ole mutta Berikin puku ollut jo 2 vuotta ja on kunnossa vielä...Onkos kellään kokemuksia/tietoa kyseisestä nahkajakusta?
Koot on pieniä!!!
Muistelisin, että nuo Berikin ja Arlen Nessin kamat on käytännössä samoja, vaikkakin eri nimellä. Korjatkaa jos olen väärässä. Itsellä Nessin takissa koko 52 ja normaali koko on 48 tai 50.Olen itse todennäköisesti ostamassa Berikin 1-osaista nahkapukua. Osaatko sanoa vertausta vaikkapa normaaliin vaatekokoon. Fc-motolta kun olen tilailemassa, niin mielellään saisi sattua ekalla kerralla oikean kokoinen.Eip ole mutta Berikin puku ollut jo 2 vuotta ja on kunnossa vielä...Onkos kellään kokemuksia/tietoa kyseisestä nahkajakusta?
Koot on pieniä!!!